Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar också gröntavlade ur, men kan nog bara ha en åt gången annars blir beslutsångesten för storHar onekligen en viss faibless för gröntavlade ur.
![]()
SM idag.
![]()
Yes, den finns kvar den medSå himla bra den därHar du kvar SM Gmt:n?
Nite för egen del ikväll, på vita gummit igen…![]()
Men avokado-klockan då? Får inte den vara med i gröna klubben? Eller har den flyttat hemifrån?Har onekligen en viss faibless för gröntavlade ur.
![]()
Du är en vis man, varför jag fr.o.m. nu betraktar den som grön. HaGoLedighet.Aha... Men hela uppenbarelsen ger ett grönt intryck, så jag tycker nog att den kan få vara med ändå.![]()
Bra avsnitt och klockor som faller mig i smaken. Själv varit med i två avsnitt. Trevlig den där Jocke.Var med i svenska klockkanalen och snackade lite om mina klockor. Så tänkte göra lite reklam.Ni är säkert flera som redan sett, så reklamen blir la till er som inte sett då.
Personligen tycker jag att det vita gummit du hade igår ger mer sommarkänsla, men visst båda banden är fina.Tänkte det skulle va sol idag så satte på originalgummit igår för sommarkänsla, möts av dåligt väder![]()
![]()
Nåväl nu får det sitta på ett tag, gick för en ggn skull på 10sek få på det![]()
Haha har du iof nog rätt iPersonligen tycker jag att det vita gummit du hade igår ger mer sommarkänsla, men visst båda banden är fina.
Bruna racing-mocka =Just det ja. Geckotan behöver lite snyggt när strutsbenet känns lite för vintrigt och stramt.
![]()
Frågan är om vi redan nu ska ge oss på det somriga vita tropic gummit....
![]()
![]()
...eller om vi ska ta en vårlig övergångsperiod med sandfärgat racing-mocka?
![]()
![]()
Vad sägs?
Själv lutar jag nog åt mocka några veckor till innan det vita gummit åker på i sommar.
Hear, hear...Bruna racing-mocka =.