Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som en smäck! Vilken länk är det?
Merkurs egna till w12-casetSom en smäck! Vilken länk är det?
Köööööp !Frågan är om jag inte torskar på den gröntavlade.
![]()
![]()
Dalton Green UTC Automatic 38
Dalton UTC Automatic by MALM Watches. 38 mm case. Seiko NH34 movement with UTC-complication. Details in the watch from various cockpits and Swedish fighter jets 39 Gripen, 37 Viggen and 35 Draken. A tribute to Swedish aviation history. 5 years warranty. Assembled in Linköping.se.malmwatches.com
Hmm. Ca 3400:- med moms för länken. Synd att det är ett helt vanligt flip lock-spänne.På tal om länkar..
![]()
Inte en dag för sent!
Märkligt att marginalerna på länkar ibland verkar vara minst det dubbla mot vad de har på klockan..Hmm. Ca 3400:- med moms för länken. Synd att det är ett helt vanligt flip lock-spänne.
Frågan är om jag inte torskar på den gröntavlade.
![]()
![]()
Dalton Green UTC Automatic 38
Dalton UTC Automatic by MALM Watches. 38 mm case. Seiko NH34 movement with UTC-complication. Details in the watch from various cockpits and Swedish fighter jets 39 Gripen, 37 Viggen and 35 Draken. A tribute to Swedish aviation history. 5 years warranty. Assembled in Linköping.se.malmwatches.com
Klockan jag inte verkar kunna tröttna på. Ju mer jag bär den, desto mer tycker jag om den. Dessutom går den stadigt +1 spd.
![]()
På tal om länkar..
![]()
Inte en dag för sent!
Hmm. Ca 3400:- med moms för länken. Synd att det är ett helt vanligt flip lock-spänne.
På tal om länkar..
![]()
Inte en dag för sent!
Hmm. Ca 3400:- med moms för länken. Synd att det är ett helt vanligt flip lock-spänne.
Märkligt att marginalerna på länkar ibland verkar vara minst det dubbla mot vad de har på klockan..
Personligen hade jag mycket hellre sett ett högkvalitativt integrerat gummi med ett stabilt viklås. Tänk Oris eller Omega. Eller cut-to-fit à la Sinn m fl.År av utveckling för en länk som ser ut som vilken standardlänk som helst utom ändlänken känns ju som de arbetat i snigelfart![]()