Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För mig går de bort blir ju svårt att koka ägg med de där insertetKanske inte platsar som micromärke numera - men ni som haft sån här bezel på klockor - ser det klokt ut eller inte?
![]()
Den varianten gillar jag bara på en "hemlige Arne" dvs så clean tavla som möjligt. KlockanKanske inte platsar som micromärke numera - men ni som haft sån här bezel på klockor - ser det klokt ut eller inte?
![]()
Håller med - lite synd för gillar tavlan mm.Den varianten gillar jag bara på en "hemlige Arne" dvs så clean tavla som möjligt. Klockani övrigt.
Jag är ju så svårt förtjust i dessa sterila bezelinlägg - 3H bund - att jag har tre ur med varianten. Dessutom "Hemlige Arne" där tavlan istället är steril och insertet är graderat.Kanske inte platsar som micromärke numera - men ni som haft sån här bezel på klockor - ser det klokt ut eller inte?
![]()
Förlåt en okunnig men...Varför kallas dem för bund bezels?Jag är ju så svårt förtjust i dessa sterila bezelinlägg - 3H bund - att jag har tre ur med varianten. Dessutom "Hemlige Arne" där tavlan istället är steril och insertet är graderat.
![]()
Historiken bakom 3H Bund.Förlåt en okunnig men...Varför kallas dem för bund bezels?
Coolt!Historiken bakom 3H Bund.
![]()
Blancpain Fifty Fathoms Military
Vintage Blancpain Fifty Fathoms, Blancpain Vintage, Blancpain FiftyFathoms, Blancpain Aqualung Fifty Fathoms Aqualung Vintage, 1950's Blancpain Aqualung, Vintage Blancpain Fifty Fathoms, Vintage Blancpain Aqualung, Vintage Blancpainwww.craftandtailored.com
Härligt att få se den ljuvliga urtavlan igen.Bildspam.
![]()
![]()
![]()
Jädra snyggt canvas! Oddface? Spaceace?GG idag medBara någon timme kvar till semester
![]()
![]()
Mkt bra gissar den från K&S eller? Sjukt prisvärdGG idag medBara någon timme kvar till semester
![]()
![]()
Har haft 5 olika modeller och är inne på min sjätte. Nöjd med dem alla. Kan inte annat än rekommendera.Någon som har erfarenhet av något från tillverkaren Magrette? Tycker de ser riktigt fina ut på bilderna från hemsidan.
Gillar denna i brons skarpt:
![]()
Det har @VanDusen tillverkat åt mig. Rekommenderas starktJädra snyggt canvas! Oddface? Spaceace?
JajjemenMkt bra gissar den från K&S eller? Sjukt prisvärd![]()
Squale-fredag, semester-fredag, gå-ut-med-hunden-fredag, taco-fredag, har-högsta-budet-på-ett-hus-fredag. Livet leker för en gångs skull! Ha en riktigt härlig fredag alla KSare!
![]()
Nej, ska köps hus sååå...Har Mr Squale beställt en länk till sin/a 1521or?
![]()
Lycka till med budgivningen.Nej, ska köps hus sååå...Längre fram så kommer jag definitivt att göra det! Ser riktigt fin ut.
![]()
Har Mr Squale beställt en länk till sin/a 1521or?
![]()