Delgada
Pandion
Själv tycker jag det är ett mysterium hur man skulle kunna klara sig utan heliumventil.Men jag måste ha en dykare som klarar 300m. Den där klarar bara 200m.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Själv tycker jag det är ett mysterium hur man skulle kunna klara sig utan heliumventil.Men jag måste ha en dykare som klarar 300m. Den där klarar bara 200m.
![]()
Härligt! Jag höjer med tre Spinnaker. Syn på det?Eftersom Spinnaker kom på tal kände jag att jag behövde en Spinnaker just nu!
![]()
Det är m.e.m. ett lagkrav på 1200 meters dykare.Själv tycker jag det är ett mysterium hur man skulle kunna klara sig utan heliumventil.
![]()
helt sjuk bildSjälv tycker jag det är ett mysterium hur man skulle kunna klara sig utan heliumventil.
![]()
Det är mycket retro nu när det gäller digitala tidgivare. Har inte spanat in DW förut, men den här tyckte jag var lite kul och hade den kostat ungefär hälften så kunde jag gott skoja med mina pensionärskompisar.Vet i tusan om denna platsar i denna tråd, affordable kanske 1700:-men har något tilltalande i sig, kommer i två storlekar 36
och 42 mm. Många roliga färger att välja på.
![]()
Den här kanske vore något för dig som gillar design som sticker ut från mängden?Godmorgon och trevlig fredag.
![]()
What!!? Är inte mina preferenser själva sinnebilden för mainstream?Den här kanske vore något för dig som gillar design som sticker ut från mängden?
![]()
![]()
Thorn Sterile 36mm Automatic Retro Military Watch
Thorn Sterile 36mm Automatic Retro Military Watch Thorn Retro Thorn Military Watch Brand: Thorn Model: SHY030 Movement: Japan NH35 automatic movementwww.thornwatches.com
Haha nej de är från KränkistanWhat!!? Är inte mina preferenser själva sinnebilden för mainstream?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fast den där Thorn var riktigt snygg. Den ska jag titta på fler gånger.
Förresten det där märket Thorn, är det schweiziskt? Det framgår inte så tydligt på hemsidan var de har sitt ursprung....![]()
Grön, kool boett och nodate = grattis till fin klocka. Kan tänka denna på brunt läder också.Viggen har landat.
Trevlig helg!
![]()
![]()
Tack och ja den kommer att få sitta på brunt läder då och då.Grön, kool boett och nodate = grattis till fin klocka. Kan tänka denna på brunt läder också.