• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
Fredag, lime, mätt, taco, hej 👋😀


IMG_5752.jpeg
Du ligger alltid i framkant. Bra där!👏
Edit. Armbandsur för topic. 1000014404.jpg
 

Daion

Silver
2-Faktor
Jag bjuder på en sista bild på min ovanliga ZRC North Adventure 😃

Efter att ha haft den ute på köp och sälj och sänkt priset flera ggr bestämde jag mig idag för att avsluta annonsen och lägga ut klockan på Tradera med 50kr utrop. Ett tips om det är någon som gillar denna typ av klockor. Sök Z.R.C så hittas den. 😃

IMG_0613.jpeg
 

Meridius

Silver
2-Faktor
Jag bjuder på en sista bild på min ovanliga ZRC North Adventure 😃

Efter att ha haft den ute på köp och sälj och sänkt priset flera ggr bestämde jag mig idag för att avsluta annonsen och lägga ut klockan på Tradera med 50kr utrop. Ett tips om det är någon som gillar denna typ av klockor. Sök Z.R.C så hittas den. 😃

IMG_0613.jpeg

Den där ska jag definitivt vara med på! 🤩
 

Daion

Silver
2-Faktor
Den där ska jag definitivt vara med på! 🤩

Kul att du är intresserad! 🤗

Det är en väldigt gedigen klocka som är vansinnigt häftig och ovanlig samt mkt mkt fint skick men jag har bestämt mig för att banta ner min klocksamling rejält för märker att vissa klockor inte används fastän jag vill ge de handledstid. Därav att jag släpper denna och sedan kommer släppa lite andra coola klockor som Zlatoust, Raven, VDB m.fl.
 

Meridius

Silver
2-Faktor
IMG_4144.jpeg

IMG_4145.jpeg

IMG_4146.jpeg

IMG_4147.jpeg



Landade en ny pjäs idag, äntligen. Väldigt kul för pengen. Spontana tankar;

Kul med:
Titan ✅
Härlig kombo av tavla/visare/index ✅
Pepsibezel i aluminium ✅
Modest prislapp ✅

Mindre kul:
Lång leveranstid (kina, mer än en månad) ❌
Han-ändlänkar, bygger onödigt lång l2l ❌
Avsaknad av mikrojustering ❌

All in all en riktigt rolig historia, och har saknat en vit tavla i samlingen. Mycket prisvärd! Och jag tyckte Boderry-lådan var en kul detalj. Boderry själva säger att de är stolta över att vara ett kinesiskt märke och jag ser lådan som bevis på att de menar det 😂
 

Meridius

Silver
2-Faktor
Kul att du är intresserad! 🤗

Det är en väldigt gedigen klocka som är vansinnigt häftig och ovanlig samt mkt mkt fint skick men jag har bestämt mig för att banta ner min klocksamling rejält för märker att vissa klockor inte används fastän jag vill ge de handledstid. Därav att jag släpper denna och sedan kommer släppa lite andra coola klockor som Zlatoust, Raven, VDB m.fl.

Ooh, spännande! Då har du hamnat i rätt tråd 😃
 

TotteH

Diamant
2-Faktor
Jag bjuder på en sista bild på min ovanliga ZRC North Adventure 😃

Efter att ha haft den ute på köp och sälj och sänkt priset flera ggr bestämde jag mig idag för att avsluta annonsen och lägga ut klockan på Tradera med 50kr utrop. Ett tips om det är någon som gillar denna typ av klockor. Sök Z.R.C så hittas den. 😃

IMG_0613.jpeg
Märkligt att ZRC är så svårsålda. För de är ju så jäkla bra 😍
1000011292.jpg
 
Topp