Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du fixat Aquadiven?Kör väl en liten bytes heads-up om nån har nått sköj.
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkar gå felHar du fixat Aquadiven?![]()
Nope. Tappar par minuter per dygn.Har du fixat Aquadiven?![]()
Attans, hade varit skoj att ha en till ”vanlig”Nope. Tappar par minuter per dygn.
Har du fler lite billigare klockor på väg ut också?Nope. Tappar par minuter per dygn.
Nope. Tappar par minuter per dygn.
Är man inte supernoga med tidsavvikelsen är den dock prisvärd för 5000 spännAttans, hade varit skoj att ha en till ”vanlig”![]()
En max två i januari var det väl du menade?”Nyårslöftet” var en max två klockor in
Nu ”råkade” jag beställa denna…
![]()
Kan inte ens skylla på alkoholen
Och en andra troligtvis på väg dessutom![]()
Pepsi Black!Är en svartvit pepsi fortfarande en pepsi?
![]()
Den hör kan man plocka upp nu för ca 900 dolares på nodus sida...pre order dock! Jag är sugenNodus X Raven TrailTrekker
![]()
Ja det måste ju vara det som varit andemeningen iafEn max två i januari var det väl du menade?![]()
Nodus är väldigt, väldigt bra!Den hör kan man plocka upp nu för ca 900 dolares på nodus sida...pre order dock! Jag är sugen
Medborgare här med.Idag fick det bli en gammal medborgare.
![]()