• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens 😀
IMG_1708.jpeg

Halloj! Är det någon som vet hur man får möjlighet att köpa en HTD? Eller snarare hur man bäst går tillväga för att ställa sig i kö.

Brought to you by the same team behind the ultra tough RZE Watches.

Många riktigt fina klockor i den där kavalkaden! Och vilka foton! Fantastiskt!
Är någon du har kvar eller har de vandrat vidare allihop?
Alla har vandrat vidare tyvärr.. 🥺
Svårt nu när jag insett att jag måste ha minst 43 och större för att de ska få stanna. Då blir urvalet attans mindre.. Tycker t ex att din röda här ovanför är skitläcker! Den i 45 hade varit mumma!

Svårt nu när jag insett att jag måste ha minst 43 och större för att de ska få stanna. Då blir urvalet attans mindre.. Tycker t ex att din röda här ovanför är skitläcker! Den i 45 hade varit mumma!
Ja Serica hommagen från Tandorio är ju endast 40 mm...
20241024_104104.jpg

....så den blir ju för liten för dig. Jag kan då rekommendera Spinnaker Piccard som är 45 mm och dessutom fullvärdig även på höjden.
20240918_065928.jpg
20250128_125321.jpg

Men med bund kan man ju få även en 40 mm att ge lite närvaro på handleden.
Fast då krävs ju förstås att man har så dålig smak att man tycker bund är fränt...
20250204_191353.jpg

Tillbaka
Topp