Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
... aj då...menade inte att kränka någon...Kanske Sveriges mest lökiga film![]()
Den här bilden ärLite nostalgisk så där på nattkröken. Tänk så många trevliga ur som kommit och gott..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lite nostalgisk så där på nattkröken. Tänk så många trevliga ur som kommit och gott..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hade man haft budget så hade alla varit kvar. Men men.. Får njuta av bilderna istället.Många godbitar där!
Många riktigt fina klockor i den där kavalkaden! Och vilka foton! Fantastiskt!Lite nostalgisk så där på nattkröken. Tänk så många trevliga ur som kommit och gott..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alla har vandrat vidare tyvärr..Många riktigt fina klockor i den där kavalkaden! Och vilka foton! Fantastiskt!
Är någon du har kvar eller har de vandrat vidare allihop?
Ja Serica hommagen från Tandorio är ju endast 40 mm...Alla har vandrat vidare tyvärr..
Svårt nu när jag insett att jag måste ha minst 43 och större för att de ska få stanna. Då blir urvalet attans mindre.. Tycker t ex att din röda här ovanför är skitläcker! Den i 45 hade varit mumma!
Mjoo.. har sneglat på den men den faller inte riktigt mig i smaken..Ja Serica hommagen från Tandorio är ju endast 40 mm...
![]()
....så den blir ju för liten för dig. Jag kan då rekommendera Spinnaker Piccard som är 45 mm och dessutom fullvärdig även på höjden.
![]()
![]()
Men med bund kan man ju få även en 40 mm att ge lite närvaro på handleden.Alla har vandrat vidare tyvärr..
Svårt nu när jag insett att jag måste ha minst 43 och större för att de ska få stanna. Då blir urvalet attans mindre.. Tycker t ex att din röda här ovanför är skitläcker! Den i 45 hade varit mumma!
Hehe. Jodå, bund funkar ibland. Har en på en av mina brattar för att göra den lite mera helt enkelt..Men med bund kan man ju få även en 40 mm att ge lite närvaro på handleden.
Fast då krävs ju förstås att man har så dålig smak att man tycker bund är fränt...
![]()
I undervisningssyfte är allt tillåtet. Dessutom har jag för mig att admin inte orkar bry sig om "den där jävla mikrotråden". Var det inte nåt sånt?Hehe. Jodå, bund funkar ibland. Har en på en av mina brattar för att göra den lite mera helt enkelt..
Admin: ursäkta OT, men det är för att visa bundets fördelar.
![]()