Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fräsch färg på tavlan!Fredag! Och Astor & Banks på!
![]()
Har haft olika aquascaphes men GMT:n har jag inte prövat än. Riktigt fin den där![]()
Vinterskrud även på Balticen![]()
Den är för jäkla fin. Blir troligtvis en flatlink till den här. Men jag ska villigt erkänna att jag sneglade på din en och annan gång när du hade en till salu!Har haft olika aquascaphes men GMT:n har jag inte prövat än. Riktigt fin den där![]()
Du får hojta om du ska sälja ngn gång i framtidenDen är för jäkla fin. Blir troligtvis en flatlink till den här. Men jag ska villigt erkänna att jag sneglade på din en och annan gång när du hade en till salu!
Det är noterat!Du får hojta om du ska sälja ngn gång i framtiden
Sjukt nöjd med min Hanhart. De vet hur man skruvar ihop klockor.Ingen som har testat nya Hanhart Pioneer Preventor HD12? Specsen är helt sjuka för priset. Bland annat 1200 vickers hårdhetsbehandlat stål, alltså ingen billig yttre coating som kan flagna, utan en särskild behandling av själva stålet i likhet med Sinns tegimentering. Den är slutsåld nu men jag har långt gångna planer på att beställa en så fort den blir tillgänglig igen. Den liknar Murph, men det är faktiskt Hamilton som snott typsnittet till siffrorna från Hanhart och inte tvärtom.
![]()
![]()
PIONEER Preventor HD12™ black, 39 mm
With the introduction of the exclusive HD12™ steel, Hanhart is setting a new benchmark in terms of the scratch resistance of its cases.www.hanhart.com
Ja, det är en tillverkare med långa anor som går de flesta förbi. Synd! Det finns en film på Youtube när TGV är på besök i deras fabrik. Du har säkert sett den redan. Mycket intressant.Sjukt nöjd med min Hanhart. De vet hur man skruvar ihop klockor.
![]()