Satan vilken snygg urtavla, har för mig att jag såg en till salu nånstans... blev sugen nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan vilken snygg urtavla, har för mig att jag såg en till salu nånstans... blev sugen nu
Äger själv en Monta Noble, men tycker att claspen är lite för lång för min lilla handdled. Vilket år är din? Och har du samma problem?Den här rackaren har i princip fastnat på handleden på sistone
![]()
Upplever inte det på min. Har det äldre spännet utan on-the-fly justering, tycker det är smidigare. Hade en Ocean King med det andra spännet och upplevde det lite längre.Äger själv en Monta Noble, men tycker att claspen är lite för lång för min lilla handdled. Vilket år är din? Och har du samma problem?
Trodde det redan fanns klockor som var "full ceramic"Vad tycker ni om den nya Formex Ceramica?
Vet ej om den klassas som affordable men är väl fortfarande ett microbrand.
Första klockan i världen som är i princip i full ceramic, även clasp o allt.
![]()
Tror en keramisk clasp aldrig funnits förut. Boett o länk har funnits.Trodde det redan fanns klockor som var "full ceramic"sedan hur man väljer att definiera affordable är nog fri tolkning beroende på inkomst. Själv hade nog inte angett denna typ av klocka som affordable
![]()
Det som verkar vara nytt är att det är de är först med en clasp som har mikro-justering.Tror en keramisk clasp aldrig funnits förut. Boett o länk har funnits.
Näe den är ju inte gratis... Och inte supersnygg i mitt tycke
Mycket trevligIdag kom den hem. Min nya Timex Q GMT Pepsi![]()
![]()
Ja verkligen! Känns sjukt prisvärd!Mycket trevlig![]()
Dykarmocka för den vinstGodmorgon och trevlig fredag.
Idag blev det dykare på mockaband.
![]()
Bund?vad ska denna ha för band? Eller länk? Originallänken kostar ju lika mkt som klockan, och lite osäker på looken, men annars verkar den bra.![]()
Inte överdrivet förtjust i Nato etc men kanske värt prova några med![]()
vad ska denna ha för band? Eller länk? Originallänken kostar ju lika mkt som klockan, och lite osäker på looken, men annars verkar den bra.![]()
Ett affordable drop i lådan idag. Var ett bra tag sen sist.
![]()
Ett vitt tropic kanske?vad ska denna ha för band? Eller länk? Originallänken kostar ju lika mkt som klockan, och lite osäker på looken, men annars verkar den bra.![]()