Retsticka, buhuuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Retsticka, buhuuu
Det föstår jag, den vita urtavlan är magisk!Nyinkommet för några dagar sen, är riktigt nöjd med denna
Nope det är ett mocka nato från watchwearDet föstår jag, den vita urtavlan är magisk!
Är det orginal armbandet som sitter på?
Bara hojta till när du vill att den ska flytta västerutRetsticka, buhuuu
En datejust hade nog känts fantastiskt på handleden.
Men jag vettefan om jag vågat gå ute med en..
Den här funkar rätt bra som alternativ
Vätskekontrollerna är viktiga vid .Drickpaus är ett måste
Nice! Ser ut som en Jubilee länk, är den bekväm?Årets sista nyköp blev årets två billigaste. Här är en av dem.
Fungerar kronograf?
Har bara haft den i em. Typ seiko skx nivå så här långt. Vi får se om ngn dag.Nice! Ser ut som en Jubilee länk, är den bekväm?
?Fungerar kronograf?
Vill köpa?
Vad ska du sälja?
Inget annat än supernöjd med min. Det lilla jag haft med kundtjänst o göra har det gått väldigt smidigt, @v0n hade mer trubbel med reparation av kronan(?).Funderar på att köpa en Serica 5303, dock hört att det är kvalitet problem på dem, är det tidiga batchar eller föreko det fortfarande? Dessutom verkar service dålig??