• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

CptSlow

Silver
2-Faktor
Snart får man posta i denna tråd igen efter lång frånvaro…

Denna på väg från Aliexpress:
E3E7C8DF-3734-4297-A713-0E0869E90D22.jpeg


Och denna på väg från Japan (!) via eBay:
C6643A58-AF2A-401C-B2A3-79D799F807F3.jpeg
 
Ah! Missförstod dig.
Nej det är väl mitt fel. Jag kan tänka mig att ni riktiga KS följare får bevittna 50 cringe/onödiga kommentarer från flera användare lite då och då.
Kanske bör man se på att ändra systemet, med att t.ex verifiera med BankID och att man har något slags poäng system för lyckade sälj/köp. Då har man bättre säkerhet + man slipper onödiga kommentarer.

Men mer än Köpes sektionen hoppas jag även kunna skriva i Raka tråden (wet shaving), trodde jag var ensam med denna hobby i Sverige!
 

CptSlow

Silver
2-Faktor
Pandan ser riktigt najs ut! Tickar nog alla boxar för mig som letar efter just kronograf med panda dial. Namnet stör mig lagom mycket dock 🤔

Tycker själv att Mysterious Code är ett av de vettigare Aliexpressklockmärkena men allt är relativt förstås. Seiko mechaquartz och snygg design för 850 inkl frakt och moms är rätt svårslaget?
 

Kreacon

Guld
Nej det är väl mitt fel. Jag kan tänka mig att ni riktiga KS följare får bevittna 50 cringe/onödiga kommentarer från flera användare lite då och då.
Kanske bör man se på att ändra systemet, med att t.ex verifiera med BankID och att man har något slags poäng system för lyckade sälj/köp. Då har man bättre säkerhet + man slipper onödiga kommentarer.

Men mer än Köpes sektionen hoppas jag även kunna skriva i Raka tråden (wet shaving), trodde jag var ensam med denna hobby i Sverige!
Ja
 
Topp