Vill köpa
Du behöver inte 50 inlägg för att köpa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill köpa
Jo, jag menar KÖPES sektionen, den ska tydligen finnas under "Handla", och det behövs 50 för att få denKan du inte trycka på "Handla -"?
Jo, jag menar KÖPES sektionen, den ska tydligen finnas under "Handla", och det behövs 50 för att få den
Nej det är väl mitt fel. Jag kan tänka mig att ni riktiga KS följare får bevittna 50 cringe/onödiga kommentarer från flera användare lite då och då.Ah! Missförstod dig.
Vad är detta för klocka? Kvarts? Fin semester/pensionärs -klocka då en indikering av tiden räcker gott nog.Grått Nytt Hår!
Det är en 24 timmars "enhandare" från ett numera avsomnat svenskt märke som dansade en sommar, StressLess Watch. Ronda kvartsverk och faktiskt rätt bra finish i övrigt. Uret sitter nu på ett Barton läder.Vad är detta för klocka? Kvarts? Fin semester/pensionärs -klocka då en indikering av tiden räcker gott nog.
Den där är
Gott nytt!
Snart får man posta i denna tråd igen efter lång frånvaro…
Denna på väg från Aliexpress:
Och denna på väg från Japan (!) via eBay:
Pandan ser riktigt najs ut! Tickar nog alla boxar för mig som letar efter just kronograf med panda dial. Namnet stör mig lagom mycket dock
Pandan ser riktigt najs ut! Tickar nog alla boxar för mig som letar efter just kronograf med panda dial. Namnet stör mig lagom mycket dock
Gott nytt årGott nytt år tråden
Tycker själv att Mysterious Code är ett av de vettigare Aliexpressklockmärkena men allt är relativt förstås. Seiko mechaquartz och snygg design för 850 inkl frakt och moms är rätt svårslaget?
SnyggGott nytt (L)år(ier)!
JaNej det är väl mitt fel. Jag kan tänka mig att ni riktiga KS följare får bevittna 50 cringe/onödiga kommentarer från flera användare lite då och då.
Kanske bör man se på att ändra systemet, med att t.ex verifiera med BankID och att man har något slags poäng system för lyckade sälj/köp. Då har man bättre säkerhet + man slipper onödiga kommentarer.
Men mer än Köpes sektionen hoppas jag även kunna skriva i Raka tråden (wet shaving), trodde jag var ensam med denna hobby i Sverige!
CoolSkulle knäppa en bild när Kenzo sprang mot mig i skogen blev sådär
Gott nytt år alla
SkålGott Nytt År!
Här vätskekontroll.