Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men ärligt. Riktigt trevlig den där!Gott nytt (L)år(ier)!
Ohh trevlig Everest, vad betingar den en dag som denna?Årets sista heads up
Det är den verkligen behöver en omgång polywatch framöver bara, har blivit en del repor i glasetMen ärligt. Riktigt trevlig den där!
Bara charmigt.Det är den verkligen behöver en omgång polywatch framöver bara, har blivit en del repor i glaset
Testa " youtube15 ".Tiggeri såhär sent på året. Någon som har en rabattkod på Isofrän?
För (inte min men likadan)
Tack, funkade nästan, betalde och var glad tills sidan uppdaterade och avbröt och tömde inkorgen. Känns nästan som att jag blev utskälldTesta " youtube15 ".
Funkade för en månad sedan. Testa igen. Do it!Tack, funkade nästan, betalde och var glad tills sidan uppdaterade och avbröt och tömde inkorgen. Känns nästan som att jag blev utskälld
Tvekar på om de ska få några av mina pengar…avvaktar köp.
Det var inte så att köpet gick igenom?Tack, funkade nästan, betalde och var glad tills sidan uppdaterade och avbröt och tömde inkorgen. Känns nästan som att jag blev utskälld
Tvekar på om de ska få några av mina pengar…avvaktar köp.
Tjockt nytt lår!
Grått nytt hår gubbdjävlar
Gybbijavlyr!
Grått nytt hår gubbdjävlar
Mitt postande och (om än lilla) deltagande här på forumet är ett direkt resultat av denna regel.Nej det är väl mitt fel. Jag kan tänka mig att ni riktiga KS följare får bevittna 50 cringe/onödiga kommentarer från flera användare lite då och då.
Kanske bör man se på att ändra systemet, med att t.ex verifiera med BankID och att man har något slags poäng system för lyckade sälj/köp. Då har man bättre säkerhet + man slipper onödiga kommentarer.
Men mer än Köpes sektionen hoppas jag även kunna skriva i Raka tråden (wet shaving), trodde jag var ensam med denna hobby i Sverige!