• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kreacon

Guld
Gott nytt år tråden! ❤️
C6160208-813B-4055-8F6E-7A77932454FF.jpeg
231C29ED-5407-402D-8F64-D3771BFCC4D4.jpeg
 

Rooster91

Silver
Gott nytt år alla! Klocksnack satte verkligen guldkant på tillvaron förra året. Mycket trevligt.
Suget efter en ny klocka är riktigt stort, hade ekonomin tillåtit just nu hade jag satsat på en sinn eller oris.
Men just nu har jag haft ögonen på zelos, hamilton, yema o squale. De är toppkandidaterna för nästa ur.
Ser väldigt mycket fram mot 2023!
 

Karl_Magnum

Basic
2-Faktor
Nej det är väl mitt fel. Jag kan tänka mig att ni riktiga KS följare får bevittna 50 cringe/onödiga kommentarer från flera användare lite då och då.
Kanske bör man se på att ändra systemet, med att t.ex verifiera med BankID och att man har något slags poäng system för lyckade sälj/köp. Då har man bättre säkerhet + man slipper onödiga kommentarer.

Men mer än Köpes sektionen hoppas jag även kunna skriva i Raka tråden (wet shaving), trodde jag var ensam med denna hobby i Sverige!
Mitt postande och (om än lilla) deltagande här på forumet är ett direkt resultat av denna regel.
Jag ville komma åt annonsdelen så blev någon handfull halvtråkiga kommentarer innan jag fick smak för ett mer riktigt deltagande..
Så tack vare det har jag dels bättre flyt på "affärerna" men framförallt har intresset och kunskapen för klockorna ökat och man har blivit lite tjenis med en del trevliga människor! 🥰
 
Topp