Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
alla måste ha en stowa
Du har ju säkert flera 'Stowor'alla måste ha en stowa
haha näää har bara enDu har ju säkert flera 'Stowor'
Sälj din Seatime till mig![]()
Alltid bra att haAha, har du garderat dej med en liten slägga ifall korkskruven skulle gå av.
Snyggt.
Jajamensan, här på mesh:
Du har inte tröttnat på någon av dom?
![]()
Och en till på fliegern:
![]()
Fett, tack för svar!Googlar du på stowa så får du bara upp positiva omdömen. Byggkvalitén är kanon, känns riktigt gedigna. Urverken är stabila då dom kör på säkra kort och använder sig av bl.a. Valjoux/eta (mao kan du serva här i sverige) sen har jag för mig att dom har ngt manuellt in-house verk men det är jag osäker på.
Som vanligt så är dom mer kända på kontitenten än vad dom är här i sverige men det är väl för att vi har sån liten marknad.
Att dom är en av originaltillverkarna av fliegern förhöjer ju bara känslan.
Enda nackdelen jag kan komma på är att det är lite trixigare att byta band, men det kan jag leva med!
Jag gillar att dom bara kör försäljning via sin sida vilket gör att man får ett mindre känt märke men med hög kvalitet. Inga massproducerade skitgrejerFett, tack för svar!att de inte är så kända här gör det ju ännu fetare
![]()
Exakt! Sen kommer ingen nånsin våga jävlas med en igen heller om man har tyskt stål på armenJag gillar att dom bara kör försäljning via sin sida vilket gör att man får ett mindre känt märke men med hög kvalitet. Inga massproducerade skitgrejer![]()
Då det är ett flygarur så måste det ha ngt med att göra att det ska vara lättläst. Man koordinerade väl mycket så att det skulle vara exakt på minuten.
Exakt, annars kommer ett blitzkrieganfall!Exakt! Sen kommer ingen nånsin våga jävlas med en igen heller om man har tyskt stål på armen![]()
Nä inte jag heller. Köpte aktier för pengarna istället. Hoppas det ger lite avkastning väldigt fort!Satt och kollade på den igårkväll, har dock inte pengar tillgängligt för ett klockköp i den klassen(atm dvs)