Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@yonsson vart Àr dina birkenstock?Stowa och Birkenstocks
Ha en fin helg pÄ er!
![]()
Den ser ju vÀldigt trevlig ut!OWG:ar med min blÄ Prodiver i en dryg vecka. Kommer att funka bra.
![]()
![]()
![]()
Tack! Ja, den Àr vÀldigt trevlig. Boett och lÀnk i grÄaktig titan och med en blÄ tavla som gör sig fint i solsken. En riktig sommarklocka som inte bangar ett dopp i havet med sina 1000m WR.Den ser ju vÀldigt trevlig ut!
Ălskar denna! grymt hĂ€rlig utformning pĂ„ boetten, och en dykare som inte försöker efterlikna suben som nĂ€stan hela resten av marknaden!OWG:ar med min blĂ„ Prodiver i en dryg vecka. Kommer att funka bra.
![]()
![]()
![]()
FörstÄr vad du menar. Samtidigt Àr det ocksÄ ett dykarur som fungerar bra som arbetsredskap i sitt lite större (42mm) utförande. Har haft den pÄ armen under fridykning och den gör inte bort sig i nÄgot avseende under ytan. Heliumventil kÀnns overkill i det sammanhanget men Àr ett snyggt komplement till helheten. Prodiver kan dÀrför rekommenderas starkt.Skulle dom slÀppa en lite mindre version av den(sÀg 38mm och en lug to lug pÄ 46-48mm) skulle jag inte tveka en sekund!
MÄste sÀga att jag verkligen gillar denna modell! Som sagt innan, en helt egen design som jag inte sett hos nÄgot annat mÀrke.FörstÄr vad du menar. Samtidigt Àr det ocksÄ ett dykarur som fungerar bra som arbetsredskap i sitt lite större (42mm) utförande. Har haft den pÄ armen under fridykning och den gör inte bort sig i nÄgot avseende under ytan. Heliumventil kÀnns overkill i det sammanhanget men Àr ett snyggt komplement till helheten. Prodiver kan dÀrför rekommenderas starkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FörstÄr dig, ser grymt ut!Det ingick inte lÀnk till Prodivern som kommer standardmonterad pÄ ett gummi, blÄtt i mitt fall. Jag bestÀllde min med lÀnk i titanium. Tycker den förstÀrker den industriaktiga looken. Gummit Àr dÀrför Àn sÄ lÀnge oanvÀnt.
![]()
Grymt bekvÀm ocksÄ. LÀnken Àr förhÄllandevis tunn, i Jubilee-liknande utförande med smÄ lÀnkbitar och dÀrför vÀldigt följsam. Sitter som en smÀck. Köper man Prodiver köper man lÀnk, allt annat Àr fel.FörstÄr dig, ser grymt ut!
FörstÄr 100% varför den Àr den storleken, men för mig som badar nÄn gÄng per Är(efter bastun) samt har bebishandleder sÄ mÄste jag ibland fÄ drömmaFörstÄr vad du menar. Samtidigt Àr det ocksÄ ett dykarur som fungerar bra som arbetsredskap i sitt lite större (42mm) utförande. Har haft den pÄ armen under fridykning och den gör inte bort sig i nÄgot avseende under ytan. Heliumventil kÀnns overkill i det sammanhanget men Àr ett snyggt komplement till helheten. Prodiver kan dÀrför rekommenderas starkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur som helst Àr det en otroligt fin klocka!
Sjukt vÀrt!Vad sÀger ni om blÄ visare pÄ flygare? VÀrt eller ej?
Jag skulle nog sÀga att det alltid Àr vÀrt, men det Àr sÄklart subjektivtVad sÀger ni om blÄ visare pÄ flygare? VÀrt eller ej?
Din? Fler bilder?Sjukt vÀrt!
![]()
Den dÀr Àr ju snygg som tusan, vad heter modellen?#fliegerfreitag
![]()
Det Àr en 40mm Flieger Baumuster B i en jubileumsutgÄva frÄn nÀr Stowa firade 90 hÀromÄret. Du kan se fler bilder och lÀsa mer om klockan hÀr.Den dÀr Àr ju snygg som tusan, vad heter modellen?
@D..S.. Varför skulle det inte vara? Ăr ju sĂ„ de "ska" vara. Jag har ju dock inte blĂ„nerade pĂ„ min flieger men Ă€ndĂ„ haha.
Din? Fler bilder?
Jag tycker den Ă€r grym! Minns nĂ€r modellen lanserades och jag âföll plattâ för den direkt. Det var dock för sĂ„ pass lĂ€nge sedan att jag inte hade koll alls pĂ„ Stowa. Har Ă„terkommande kikat pĂ„ den limiterade de har pĂ„ hemsidan nu med gröna detaljer, tycker den Ă€r ruggigt snygg.
Vilka fantastiska bilder!Jag och Stowan kikar pÄ ett hÀrligt dimmigt hav
![]()
![]()
![]()
Tackar!Vilka fantastiska bilder!