• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stowa

URsinne

Audemars
2-Faktor
Om någon är intresserad😇


Verkar vara försvunnen. Kan inte se nån annons.
 

D..S..

Cartier
Verkar vara försvunnen. Kan inte se nån annons.
Den togs bort för att jag glömde returpolicy.... Nu måste jag vänta 24h😓

20220607_083112.JPG
 

Socker

Cartier
2-Faktor
Är det någon som sitter på en Flieger i 36mm? Eller har en 40mm med handledsmått ca 16,5-17cm så skulle lite bilder uppskattas. 👍🏻😊
 

mchamoun

Cartier
Kör på 40 mm hade jag sagt. Ukjents bilder ovan representerar väldigt väl hur 40 mm sitter på armen. Jag själv har smala handleder (16 - 16.5 cm) och tycker att 40 mm sitter som en smäck.
 

Kessler

Rolex
Grattis och hoppas du är nöjd. Lite jävig men tycker kombon med den fina länken är väldigt trevlig.
Tack. Jättenöjd hittils :) Väldigt annorlunda mot min andra Stowa som är blästrad och "tråkig" (jag gillar det simpla med den) jämfört med denna som skiner, romerska siffror, blånerade visare osv. Väldigt elegant. Men kommer använda den till T-shirt och jeans :D

Jag har aldrig gillat mesh förut men passar bra på den här. Hade tänkt ha den på ett brunt läder från colareb så köpte mest till länken på chans och hade tänkt sälja vidare om jag inte gillade den för priset jag la till var rätt lågt i jämförelse till vad en ny sån länk kostar. Men nu känner jag inte alls för att byta :)

Fick faktiskt inga extra länkbitar med. Lite märkligt. Har den lite löst nu, funkar bra.
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Tack. Jättenöjd hittils :) Väldigt annorlunda mot min andra Stowa som är blästrad och "tråkig" (jag gillar det simpla med den) jämfört med denna som skiner, romerska siffror, blånerade visare osv. Väldigt elegant. Men kommer använda den till T-shirt och jeans :D

Jag har aldrig gillat mesh förut men passar bra på den här. Hade tänkt ha den på ett brunt läder från colareb så köpte mest till länken på chans och hade tänkt sälja vidare om jag inte gillade den för priset jag la till var rätt lågt i jämförelse till vad en ny sån länk kostar. Men nu känner jag inte alls för att byta :)

Fick faktiskt inga extra länkbitar med. Lite märkligt. Har den lite löst nu, funkar bra.
Kul. Inte jag heller extra länkbitar. Beställde en extra och betalade för den då den ändå sitter stabilt trots lite mer luft. Ganska lurig att knacka ur sprintarna men förövrigt ett fint hantverk.
 

Kessler

Rolex
Kul. Inte jag heller extra länkbitar. Beställde en extra och betalade för den då den ändå sitter stabilt trots lite mer luft. Ganska lurig att knacka ur sprintarna men förövrigt ett fint hantverk.
Lite snålt kan jag tycka. Man brukar ju få med de extra länkbitarna som blir över. Särskilt om man ska sälja klockan sen. Men Stowa kör inte på det då uppenbarligen eftersom jag har mindre handleder än dig men inte fick med nån extra. Hur många bitar har du totalt? Jag har 8 om man räknar med de som sitter fast i bandet ytterst.

Jag brukar använda en Bergeon 7230 till såna länkar så blir det enklare.
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Lite snålt kan jag tycka. Man brukar ju få med de extra länkbitarna som blir över. Särskilt om man ska sälja klockan sen. Men Stowa kör inte på det då uppenbarligen eftersom jag har mindre handleder än dig men inte fick med nån extra. Hur många bitar har du totalt? Jag har 8 om man räknar med de som sitter fast i bandet ytterst.

Jag brukar använda en Bergeon 7230 till såna länkar så blir det enklare.
Jag har 9 med den extra jag beställde. Sen vet jag inte om det finns olika längd på själva bandet minus länkarna.
image.jpg
 
Topp