Aa. Fick fem parSamma här, är mest sugen på de Svarta men får se hur de ser ut IRL. Verkar ha släppts en hel del par dock, många som köpte flera stycken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aa. Fick fem parSamma här, är mest sugen på de Svarta men får se hur de ser ut IRL. Verkar ha släppts en hel del par dock, många som köpte flera stycken
Undra vad resell hamnar påSamma här, är mest sugen på de Svarta men får se hur de ser ut IRL. Verkar ha släppts en hel del par dock, många som köpte flera stycken
Känns som att resell kommer ligga några hundralappar över retail när alla har fått sina par från Adidas, men man vet aldrigUndra vad resell hamnar på
NEJ och jag hoppas fan att ingen här gör det heller! Phillip Plein är enligt mig ett av de keffaste märkena som finns, priset för han skräp är totalt orimligt. Sen fattar jag inte att Alecs konst säljer, han är ju inte direkt duktigt på att måla.Lycka kan köpas för pengar. Två grails
På tal om helt annat, någon som klippt något från alec monopoly X Philipp Plein kollektionen?
Lycka kan köpas för pengar. Två grails
På tal om helt annat, någon som klippt något från alec monopoly X Philipp Plein kollektionen?
Prova blocket, där brukar man bli av med sånt där. Du har ju haft annons ute länge utan att någon har nappat.Någon som e sugen på supremehoodie från champion collaben? beställde för stor (L) .... släpper för retail (1900kr)
Har mail/invoice från supremenewyork för legitcheck, om någon nu skulle tveka
Eller supremetalk se på FacebookNågon som e sugen på supremehoodie från champion collaben? beställde för stor (L) .... släpper för retail (1900kr)
Har mail/invoice från supremenewyork för legitcheck, om någon nu skulle tveka
Köpte den svarta först, var så nöjd och använde den konstant så när jag fick chansen att köpa en grå beggad av Aleks kusin så blev jag tvungen att slå tillJäklar. Satt och kikade på den grås nyss men kom till förstånd. Sen langar du denna.
Eller supremetalk se på Facebook
Avskyr att förhandla genom blocket och facebook. 12åringar ä inte min målgrupp. Annat här på ks...Eller supremetalk se på Facebook
VestiaireNågon som vet om fler sidor som grailed?
Leter fortfarande efter gucci hoodien
The realrealNågon som vet om fler sidor som grailed?
Leter fortfarande efter gucci hoodien
Utveckla min gode herre!Hahaha den här tråden är fan helt galen.
Det är så sjukt mycket deg för märken. Tycker att jag klär mig relativt dyrt, men jag har ju inte ett par vanliga vita trainers för 8laxUtveckla min gode herre!
Det är så sjukt mycket deg för märken. Tycker att jag klär mig relativt dyrt, men jag har ju inte ett par vanliga vita trainers för 8lax
Precis min poängDet är inte vanliga vita.. its Chanel
Chanel är Chanel..Det är så sjukt mycket deg för märken. Tycker att jag klär mig relativt dyrt, men jag har ju inte ett par vanliga vita trainers för 8lax
Är det bra andrahandsvärde på grejerna?Chanel är Chanel..
Ett par Gucci är väl typ tusenlappen dyrare än ett par CP's?
Men ja. Klart det är sjukt mycket deg
Beror på. Olika från märke till märke och vissa plagg är ju mer eftertraktade än andra.Är det bra andrahandsvärde på grejerna?
Hahaha den här tråden är fan helt galen.
Skräckblandad förtjusningJag tycker typ det är KS grymmaste tråd.
Jag förstår ingenting. Och jag älskar det!
Keep it up!