• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Styrketräning / Gymtråden. HARDCORE

image.jpeg
Lite kul att en crossfitatlet tävlar i crossfit ena dagen för att dagen efter vinna bodybuildingtävling i -85. Lagom kaxigt.
Patrik är en förebild på många sätt, i bäst form och alltid ödmjuk och trevligt som 99 av 100 på PRO GYM.

Skämt åt sidor har jag full respekt för crossfit, sätt "fittest on earth" och massa andra dokumentärer på netflix m.m
Beundransvärt precis som strongman tävlande, Magnus Samuelsson. Armbryterskan från ensamheten. Alexander Gustavsson och Paulo Roberto. Är lite retsam bara då det finns en crossfit-tråd redan. Men gör er grej , dock får det accepteras lite Arnold i denna tråd
Screenshot_20161107-235338.png
Absolut. Har inget emot någon träningsform men ser inte meningen med att hålla på klanka ner på det i "hardcore" tråden. Blir bara en larvig tråd i så fall med massa meatheads..
Jodå men Patrik har formen.
Det tävlar ju inte ens i samma viktklass så hur är det relevant? Patrik tävlar i -100kg jämfört med Calvin -85kg..

Absolut. Har inget emot någon träningsform men ser inte meningen med att hålla på klanka ner på det i "hardcore" tråden. Blir bara en larvig tråd i så fall med massa meatheads..

Det tävlar ju inte ens i samma viktklass så hur är det relevant? Patrik tävlar i -100kg jämfört med Calvin -85kg..
Meathead larvet står jag för. Annars finns ju en crossfit tråd så fattar inte om det var något otydligt i det?

Tillbaka på gymmet efter 1 års uppehåll från all typ utav träning. Hade 143,5/170/220 raw för ca 2.5 år sedan, får se om man tar sig tillbaka

Ja dansar gör vi i crossfit tråden.. halva saken är ju som sagt att detta är en "meathead" tråd.

Och de mesta crossfit förlöjligandet är ju med glimten i ögat.. har extremt mkt respekt för Froning etc. men på de lokala gymmen blir det tyvärr Oftast just LÖJLIGT...

Hej alla!
Det är så att jag ska upp på möte på Fitnessfestivalen lör-sön, & behöver nånstans att träna på lör e.m / kväll. Jag vill ha ett Riktigt Gym! Ingen "friskvårdsanläggning". Var rekommenderar ni att jag ska träna om jag bor på ett hotell på Åbyvägen i Årsta? Ska vara nära hotellet.

Hej alla!
Det är så att jag ska upp på möte på Fitnessfestivalen lör-sön, & behöver nånstans att träna på lör e.m / kväll. Jag vill ha ett Riktigt Gym! Ingen "friskvårdsanläggning". Var rekommenderar ni att jag ska träna om jag bor på ett hotell på Åbyvägen i Årsta? Ska vara nära hotellet.
Gymmet Sthlm? Ligger i Liljeholmen, några minuter med tvärbanan. Tror det kostar 200kr för fre-sön. Varning - Lär vara packat av massa instagrammande fitnessfjantar. Aldrig personligen varit där.

Gymmet Sthlm? Ligger i Liljeholmen, några minuter med tvärbanan. Tror det kostar 200kr för fre-sön. Varning - Lär vara packat av massa instagrammande fitnessfjantar. Aldrig personligen varit där.
Ok, både bra & dåligt alltså.. men får se om det blir besök där då, mest för jag blir ganska lätt irriterad när jag tränar & massa tomtar står & tar selfies & pratar om hetaste pwo:n istället. På mitt gym tränar vi! Prata gör man före eller efter passet, tycker jag iaf.

Tips på bra app till iPhone för att lägga in pass/program? Jag vill lägga in övning med set, reps och vikt i förväg och sedan inte behöva tänka. Kör bara i anteckningar idag, men kanske finns smidigare lösningar?

Tappade en jävel på 220 i marken idag. Kom precis över knäskålen, vet inte om det var greppet som svek mig eller dom där seten knäböj innan.

Gick hela dagen på jobbet och förberedde mig mentalt på 220 och så blev de så här. Jaja, innan 12 dec ska de upp iallafall. :):)

Tillbaka
Topp