Hahaha.. kan fortsättas i evighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Patrik är en förebild på många sätt, i bäst form och alltid ödmjuk och trevligt som 99 av 100 på PRO GYM.Lite kul att en crossfitatlet tävlar i crossfit ena dagen för att dagen efter vinna bodybuildingtävling i -85. Lagom kaxigt.
Menar du att jag eller Calvin inte är trevliga eller ödmjuka? Fattar inte![]()
Patrik är en förebild på många sätt, i bäst form och alltid ödmjuk och trevligt som 99 av 100 på PRO GYM.
Jodå men Patrik har formen.Menar du att jag eller Calvin inte är trevliga eller ödmjuka? Fattar inte![]()
Absolut. Har inget emot någon träningsform men ser inte meningen med att hålla på klanka ner på det i "hardcore" tråden. Blir bara en larvig tråd i så fall med massa meatheads..Skämt åt sidor har jag full respekt för crossfit, sätt "fittest on earth" och massa andra dokumentärer på netflix m.m
Beundransvärt precis som strongman tävlande, Magnus Samuelsson. Armbryterskan från ensamheten. Alexander Gustavsson och Paulo Roberto. Är lite retsam bara då det finns en crossfit-tråd redan. Men gör er grej , dock får det accepteras lite Arnold i denna tråd![]()
Det tävlar ju inte ens i samma viktklass så hur är det relevant? Patrik tävlar i -100kg jämfört med Calvin -85kg..Jodå men Patrik har formen.
Meathead larvet står jag för. Annars finns ju en crossfit tråd så fattar inte om det var något otydligt i det?Absolut. Har inget emot någon träningsform men ser inte meningen med att hålla på klanka ner på det i "hardcore" tråden. Blir bara en larvig tråd i så fall med massa meatheads..
Det tävlar ju inte ens i samma viktklass så hur är det relevant? Patrik tävlar i -100kg jämfört med Calvin -85kg..
Fast du blandar ihop tyngdlyftning med crossfit. Två helt olika sakerMeathead larvet står jag för. Annars finns ju en crossfit tråd så fattar inte om det var något otydligt i det?
Ja som burpees o sånt inom tyngdlyftning då eller ? Men om nu ingen här inne sysslar med crossfit, varför tog någon åt sig ? För mig är detta en icke diskution så jag väljer att följa denna tråd vidare i tystnadFast du blandar ihop tyngdlyftning med crossfit. Två helt olika saker
Grejen är ju den att ibland blir det lite väl kemisk smak, typ nya Nocco skumtomte... Enligt mig iaf, men får testa en DelicatoSmaken är som bakenmen jag tkr de smakar väldigt likt riktiga stycksaker
kan vara något att unna sig på helgen.
![]()
Börjar se ut som jag faktiskt har rear delts vilket är kul. Nu blir det att träna lite allt möjligt för skön pump och lite cardio!
1v utan chins. 30 satt idag. 2 lussekatter innan för optimalt tryck. Fortfarande bättre form än 90%.Fastnat på 25 chins. Frustrerande.
Inget fel på djupet! Snyggt!Gjorde en etta på 180 kg i knäböj idag. Följt av en trea på 160. Har kört knäböj tre dagar i veckan dom senaste två veckorna. Vilken ökning säger jag bara.
Medveten om djupet. Men hade ingen passare och vågade inte släppa helt.
Men den kom upp!
https://instagram.com/p/BNAUixrDrVo/
Gymmet Sthlm? Ligger i Liljeholmen, några minuter med tvärbanan. Tror det kostar 200kr för fre-sön. Varning - Lär vara packat av massa instagrammande fitnessfjantar. Aldrig personligen varit där.Hej alla!
Det är så att jag ska upp på möte på Fitnessfestivalen lör-sön, & behöver nånstans att träna på lör e.m / kväll. Jag vill ha ett Riktigt Gym! Ingen "friskvårdsanläggning". Var rekommenderar ni att jag ska träna om jag bor på ett hotell på Åbyvägen i Årsta? Ska vara nära hotellet.
Ok, både bra & dåligt alltså.. men får se om det blir besök där då, mest för jag blir ganska lätt irriterad när jag tränar & massa tomtar står & tar selfies & pratar om hetaste pwo:n istället. På mitt gym tränar vi! Prata gör man före eller efter passet, tycker jag iaf.Gymmet Sthlm? Ligger i Liljeholmen, några minuter med tvärbanan. Tror det kostar 200kr för fre-sön. Varning - Lär vara packat av massa instagrammande fitnessfjantar. Aldrig personligen varit där.
ProGym HögbergsgatanPåväg mot Sthlm nu, så om det finns fler tips på bra Gym tas det emot tacksamt.![]()
ProGym Högbergsgatan
Några nyårslöften ännu tro?
2017, då jävlar!Några nyårslöften ännu tro?
Jag har satt pallplats i SM, kval till VM och 200kg böj som mål för i år så det är mina nyårslöftenNågra nyårslöften ännu tro?
I vilka lyft?Jag har satt pallplats i SM, kval till VM och 200kg böj som mål för i år så det är mina nyårslöften![]()
Styrkelyft -66kg.I vilka lyft?