Tröttsamt med skarpa kommentarer utan resonemang men du har rättNu är vi ju på ett klockforum och inte forna Kolozzeum eller Body![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tröttsamt med skarpa kommentarer utan resonemang men du har rättNu är vi ju på ett klockforum och inte forna Kolozzeum eller Body![]()
Jo, sånt är ju vanligt förekommande på forumet. Man kommer aldrig undan detTröttsamt med skarpa kommentarer utan resonemang men du har rätttrevlig lördag!
Jag kan utan problemBra måttstock för svaga individer med kort lyftväg.
Eller annan bättre fråga: hur många kan bänka sig kroppsvikt 10 reps med full kontroll och paus i varje bottenläge?![]()
Det va mest en rolig grej , lättsamma skämt å va tjockstark etc. Men alla är så fokuserade på tyngderna. Sällan folk räknar på tyngderna kontra kroppsvikt. Det är en helt annan sak då faller många som tror dom är så starka![]()
Allt är ju relativt, både ens vikter kontra kroppsvikt, mål och kropp osvDet va mest en rolig grej , lättsamma skämt å va tjockstark etc. Men alla är så fokuserade på tyngderna. Sällan folk räknar på tyngderna kontra kroppsvikt. Det är en helt annan sak då faller många som tror dom är så starka![]()
Då och då går man in på gymmet, känner sig taggad, och så blir allt skit. Idag var en sån dag.
Hade träningsvärk i innerlåren från benpasset i torsdags, till den grad att jag gett ifrån mig små gubbljud varje gång jag satt mig på toalettstolen eller klivit in i bilen. Började värma upp för marklyft. Stretch, rörlighet, 70kg, 110kg. Smärtan var outhärdlig. Fick lägga ner och fortsätta med överkroppen. Det tog mer på psyket än vad jag vill erkänna.
Klokt att lägga ner och flytta fokus. Så länge man åtminstone kan byta muskelgrupp och fortsätta träningen får man vara glad. Mardröm när skada/sjukdom hindrar all typ av träning.Då och då går man in på gymmet, känner sig taggad, och så blir allt skit. Idag var en sån dag.
Hade träningsvärk i innerlåren från benpasset i torsdags, till den grad att jag gett ifrån mig små gubbljud varje gång jag satt mig på toalettstolen eller klivit in i bilen. Började värma upp för marklyft. Stretch, rörlighet, 70kg, 110kg. Smärtan var outhärdlig. Fick lägga ner och fortsätta med överkroppen. Det tog mer på psyket än vad jag vill erkänna.
Hallå gänget. Bjuder på en klassiker. Nån som känner igen sig?
![]()