Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Texten på tavlan..Tjena!
Vad är skillnaden på en two liner 14060m och 14060m Four liner? Eller är det bara estetiskt?
Ang det här med "Tool watch". Var ju tvungen och gymma med sub:en. Hur många av er tränar med er klocka? Bjuder på lite gym bilder hahaha (ta bilderna med en nypa salt)... (1:a passet på 1 månad samt första för i år)..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe No shit...Texten på tavlan..
Don't go there...@Vincentb kom ihåg när du skrev i den officiella tudortråden att din dåvarande blackbay hade mycket bättre urverk än rolex osv... Men nu står du här med en Sub trotsallt?![]()
Har för mig att Rolex uppgraderade urverket 3000 till 3130 ca år 2000. Bland annat till balans brygga för att göra gången säkrare och med den uppgraderingen blev det 14060m. Dock dröjde det ett tag till innan de började cosc certifiera 3130. Så det som skiljer är certifiering och text på tavlan.Tjena!
Vad är skillnaden på en two liner 14060m och 14060m Four liner? Eller är det bara estetiskt?
Det var vad jag misstänkte! Tack för svarHar för mig att Rolex uppgraderade urverket 3000 till 3130 ca år 2000. Bland annat till balans brygga för att göra gången säkrare och med den uppgraderingen blev det 14060m. Dock dröjde det ett tag till innan de började cosc certifiera 3130. Så det som skiljer är certifiering och text på tavlan.
Faktiskt inte..Aldrig tränat med min Sub, eller någon annan klocka för den delen. Enbart trådlösa lurar som får följa med. Vill ha så lite på mig som möjligt vid lyft.
Har dock klocka vid jakt men då en Timex. Tycker du inte att den är "i vägen" när du skrotar runt i gymmet?
Hur gör du i övningar när du dorsalflexar handleden? Bänk, böj, militärpress?Ang det här med "Tool watch". Var ju tvungen och gymma med sub:en. Hur många av er tränar med er klocka? Bjuder på lite gym bilder hahaha (ta bilderna med en nypa salt)... (1:a passet på 1 månad samt första för i år)..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad menar Du? Ahh kör böj, militärpress men inte så mkt bänk.Hur gör du i övningar när du dorsalflexar handleden? Bänk, böj, militärpress?
Ja alltså handleden böjs bakåt. Trycker inte klockan in i handryggen?Vad menar Du? Ahh kör böj, militärpress men inte så mkt bänk.
Då lyfter man fel. Handleden ska vara rak.Ja alltså handleden böjs bakåt. Trycker inte klockan in i handryggen?
Hur tränar du?Ja alltså handleden böjs bakåt.
Nu är vi ju väldigt OT men även gymstammisar gör fel.Självklart kan man inte ha handleden rak om man lyfter över vad som helst tyngre än spagetti.
https://goo.gl/images/o5tG6m
Självklart kan man inte ha handleden rak om man lyfter över vad som helst tyngre än spagetti.
Vill du lyfta med böjda handleder , be my guest..
Ja, skärpning för satan.Finns en tråd under lifestyle om träning... Detta är Submariner tråden!!!!
MindfreakingTripp, trapp, trull.
![]()