Njae, egentligen inte. Gillar den andra som kommer till smurfen tex. Den passar ju bättre ihop.
Ok. Jag tycker båda alternativen flyger bra, men finns tyvärr inte annat än sunburstgrön till Hulken. Jag tycker den är läcker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njae, egentligen inte. Gillar den andra som kommer till smurfen tex. Den passar ju bättre ihop.
Nej jag vet. Men de borde släppas, hade lätt velat ha en om fallet var så.Ok. Jag tycker båda alternativen flyger bra, men finns tyvärr inte annat än sunburstgrön till Hulken. Jag tycker den är läcker![]()
För att sunburst tavla är så mycket mer levande och snygg helt enkelt. Hulks tavla ser svart ut i många vinklar och ljus och det tycker jag om! Däremot tycker jag den gröna färgen på vridningen skulle vart lite mörkare.Varför ha sunburst på vridringen när du kan göra tavlan i ickesunburst?
För att sunburst tavla är så mycket mer levande och snygg helt enkelt. Hulks tavla ser svart ut i många vinklar och ljus och det tycker jag om! Däremot tycker jag den gröna färgen på vridningen skulle vart lite mörkare.
Har smurfen sunburst tavla?
Älskar smurfen! Men lite väl dyr baraSmurfen har ''stel'' blå färg på tavlan (ej sunburst). Skitsnyggt!
Nej jag vet. Men de borde släppas, hade lätt velat ha en om fallet var så.
Som matchar löjligt bra med bezeln. Bättre enligt mig. Sunburst i all ära, men skumt när det blir så olika nyans. Måste ju gå göra en sunburst som har bättre nyans som matchar bezeln bättre på den gröna.Smurfen har ''stel'' blå färg på tavlan (ej sunburst). Skitsnyggt!
Älskar smurfen! Men lite väl dyr baraskulle vara kul om den var i stål
Som matchar löjligt bra med bezeln. Bättre enligt mig. Sunburst i all ära, men skumt när det blir så olika nyans. Måste ju gå göra en sunburst som har bättre nyans som matchar bezeln bättre på den gröna.
Hade GÅTT ner till Schweiz och eldat ner fabriken om de gjorde den i stål.Älskar smurfen! Men lite väl dyr baraskulle vara kul om den var i stål
Matt blå tavla.Smurfen har ''stel'' blå färg på tavlan (ej sunburst). Skitsnyggt!
Instämmer, matt > sunburst alla dagar i veckan.Som matchar löjligt bra med bezeln. Bättre enligt mig. Sunburst i all ära, men skumt när det blir så olika nyans. Måste ju gå göra en sunburst som har bättre nyans som matchar bezeln bättre på den gröna.
Matt blå tavla.
Instämmer, matt > sunburst alla dagar i veckan.
Självklart INNAN den kom i vitguldHade GÅTT ner till Schweiz och eldat ner fabriken om de gjorde den i stål.
Hade GÅTT ner till Schweiz och eldat ner fabriken om de gjorde den i stål.
Well... skydwellern finns ju onekligen i stål nu. (Men visst att de inte lär ta en redan existerande konfiguration och bara byta material såklart..) Så man vet ju fan inte, de verkar ju tappt förståndet helt.HAHA! Tror aldrig det händer, isåfall skulle den aldrig släppts i WG från börjanPrecis som Pepsin, tror fan inte den kommer göras i stål. Lika bra
![]()
Snyggaste!Smurfen har ''stel'' blå färg på tavlan (ej sunburst). Skitsnyggt!
Det finns ju den mattgröna tavlan som sitter i 116718!Nej jag vet. Men de borde släppas, hade lätt velat ha en om fallet var så.
ja juste! Men som du säger så har den ju också fel ton för hulkbezeln. Men något mittimellan hade vart tungt!Det finns ju den mattgröna tavlan som sitter i 116718!
Fast känns som om den är lite fel nyans också?
![]()
Sd4000Körde DSSD innan men sub är enligt mig en mer komplett klocka
Mer passande tråd.Mat torsk potatis och dillsås![]()
Hahaha så jäkla bra! Sjukt kul
Den har jag inte ägt så kan inte uttala mig
Hahaha.Väx upp.