Bas
Diamant
Då måste du ha hört fel![]()
Riktiga subbar har gula index och plexi har jag hört?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då måste du ha hört fel![]()
Riktiga subbar har gula index och plexi har jag hört?
Aj aj, där ser man. Klurigt det här med Rolex, så mycket motstridig information som cirkulerar.Då måste du ha hört fel![]()
Nä inte varje dag..Du bär den väl varje dag? Då behöver du aldrig dra upp den.
Inte heller om du bär den varannan.
Aj aj, där ser man. Klurigt det här med Rolex, så mycket motstridig information som cirkulerar.
Nej, nej, nejHur var det nu egentligen med serviceintervallen på Rolex?![]()
Fast jag skulle nog inte säga att SubC är matt?
116610, nej precis. Den är glossy, dvs glansig.
SubC = förvirrande uttryck, innebär ju samtliga modeller med keramisk insert och där går ju även 116613 matt & 116619 in.![]()
Funderar på det här natot. Sjukt snyggt...![]()
Oh shit! Min drömklocka. FY vad vacker den är!Blir en dubbelpost idag med denna bild.
![]()
Oh shit! Min drömklocka. FY vad vacker den är!
Verkligen. Hade velat ha min Hulk som beater och helguld som en finare komplettering. Då kanske livet är komplett?Tack, kan säga att en Hulk står väldigt högt upp min önskelista med!Grymt fina!
Den där är magisk!Blir en dubbelpost idag med denna bild.
![]()
Den är fasen inte dum den heller... Är det en 16613? Eller har Serti-tavlan en egen referens?Trevlig helg.![]()
Den är fasen inte dum den heller... Är det en 16613? Eller har Serti-tavlan en egen referens?
Den heter också 16613. Lite sen där!Den är fasen inte dum den heller... Är det en 16613? Eller har Serti-tavlan en egen referens?
Jasså det blev en tillslut![]()
Idag är det definitivt en hulkdag!![]()
Jasså det blev en tillslutnice
Bra val! Grattis till den!Ja! Kunde inte låta bli haha![]()
Bra val! Grattis till den!
Nu får vi lugna oss i tråden med allt grönt![]()
Tack!! Ja, det blev väldigt grönt nu haha. Men @HateWinter tog ju över med sin guldpuck![]()
Riktigt fin - den ser helt flång ny ut!![]()
Idag är det definitivt en hulkdag!![]()