Hur är egentligen kvalitén på dessa?
Känns lite sådär att sätta ett band för 100kr på en klocka för över 100k

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben

Fast det är ju quickset, tar inte så fasligt lång tidStörsta fördelen med att inte ha datum är väl att slippa allt skruvande när den har stannat?![]()
Så är det väl med alla Nato man kör på klockorna. Tycker ändå kvaliten är bra för typen av band... oroar mig inte över att bandet skulle gå sönder.Hur är egentligen kvalitén på dessa?
Känns lite sådär att sätta ett band för 100kr på en klocka för över 100k![]()
![]()
Var tvungen att göra ett collage så man kan visualisera gällande datum eller utan! Hade jag fått välja 5 av 6 så hade jag skippat 116610 utan motivering så att ingen blir ledsen/stött![]()

Förstår & håller delvis med. Ett bandstift har lossnat en gång när jag tog av/på ryggsäcken och subben hängde kvar med det andra bandstiftet. Jag är lite försiktigare sedan dess, tycker det är ganska bekvämt när det väl sitter på handleden.Hur är egentligen kvalitén på dessa?
Känns lite sådär att sätta ett band för 100kr på en klocka för över 100k![]()
Tack för detta tips! Jag har nu köpt den du länkadeForumets priser är alltid bättre än hos handlare osv så gå inte bara efter forumets tidigare försäljningar.
100k för en ny LB är acceptabelt tycker jag iaf
Här har du en i Sverige. Som säkert går att pruta på!
http://www.royalwatches.se/produkt/rolex-submariner-116613lb-2017/
Härligt - grattis!Tack för detta tips! Jag har nu köpt den du länkade![]()
Sååå jaaaaa. Allt annat här är ju rätt trist i jämförelse!Smurfen på handleden idag.
![]()
Vad roligtTack för detta tips! Jag har nu köpt den du länkade![]()
Oanvända som i NOS eller vad?Lite roligare än de vanliga vaniljsubbarna![]()
Min oanvända 16610 LV![]()
Lite roligare än de vanliga vaniljsubbarna![]()
Min oanvända 16610 LV![]()
Oanvända som i NOS eller vad?
Jag har givetvis en till, som jag använderHur kul är det att ha en klocka man inte använder?![]()
Japp, köpte den av Nymans för några år sedan och låtit den ligga orörd.
Jag har givetvis en till, som jag använder
Men för att svara på frågan så tycker jag det är riktigt kul faktiskt.
Haha ja kollar man priserna på oanvända 16610LV så....ja då kan man skrattaSkrattar på väg till banken![]()
Va konstig den ser ut??? Eller ser jag fel?Min första sub
Första fejk eller?Min första sub