Bra inställning! Men det krävs lite mer än så för att komma åt K&S..Svarta tråkiga subbar
Ett tips är att ge fan i att besöka en tråd där titeln skvallrar en hel del om innehållet ifall du tycker dessa klockor är tråkiga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra inställning! Men det krävs lite mer än så för att komma åt K&S..Svarta tråkiga subbar
Ty för info, hade dock gärna ägt än trots att dom är tråkiga. Men snygga är dom!Bra inställning! Men det krävs lite mer än så för att komma åt K&S..
Ett tips är att ge fan i att besöka en tråd där titeln skvallrar en hel del om innehållet ifall du tycker dessa klockor är tråkiga.
Svarta tråkiga subbar
trampade jag på en öm tå lilla pojk?Såg ett dammkorn idag som bidrog med mer än din kommentar. Välkommen till tråden! Eller nej, scrolla vidare förresten...![]()
trampade jag på en öm tå lilla pojk?
Snygg klocka men ser lite stor ut på dig, kanske hade rätt1. Tror att du i stort sett kan hoppa på min fot utan att jag hade lyft ögonbrynet.
2. Uttrycket ”lilla pojk” säger mer om dig än om mig.
Ontopic:
![]()
Dags för en groda!
![]()
Jag vill också ha en groda... Växer inte på träd nuförtiden.
Håller med digEn av dom bättre TT klockorna på marknaden!
![]()
![]()
![]()
Härligt,att se att den är användEn av dom bättre TT klockorna på marknaden!
![]()
![]()
![]()
CoolFormer.
![]()
![]()
![]()
Härligt,att se att den är använd
När det verkar vara för bra för att vara sant, så är det oftast det.https://www.blocket.se/malmo/Rolex_Submariner_77626076.htm?ca=22&w=2
Ser denna korrekt ut? Är väl ett mkt bra pris?
Grattis till nyförvärvet. Även om den saknar datum
Fick hem en riktig going idag.![]()
Nu är min helg räddad. ⏱
Damm braBlev en dubbel idag
![]()
Riktigt bra! Nu behöver du inget merBlev en dubbel idag
![]()
NejRiktigt bra! Nu behöver du inget mer![]()
Hej alla!
Jag är ny här på forumet, efter att jag påbörjat en jakt efter en Rolex 116613LB.
Skulle någon kunna hjälpa mig att förstå en sak som gör mig förvirrad. På Rolex 116613LB från 2017 har jag sett klockor som har mellanrum i urtavalan mellan "300" och "m". På andra från 2017 har jag sett att det inte finns något mellanrum mellan "300" och "m". När man tittar på bilderna på Rolex hemsida så är det mellanrum.
Är det någon här som kan förklara detta för mig? Jag förstår inte logiken..
Tacksam för svar, då jag precis håller på köpa en som har cert från december 2017, och den har inte mellanrum...(gör mig förvirrad)