• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Jag har väldigt svårt att förlika mig med annat än länk på en Sub. De är så intimt förknippade med varann på något sätt. På andra dykare så är s a s utrymmet för leklust större. Men det är endast min mycket personliga åsikt.
Givet, jag är likadan. Kul att leka runt lite dock. Behöver sakna länken lite. :)

• Like
Reactions: Jax
Tio över Tio
3BBD2B18-33A8-4F90-BE54-BBE394FCC893.jpeg

Senast ändrad:
Du kan urskilja huruvida en SUB är en ref 1680 (vit) genom att den alltid har feet first dvs 660 ft = 200m på tavlan samt att Submariner fonten kommer endast i vit färg.

Du kan läsa mer om specifikt Rolex Submariner 1680 - White i denna tråd :)
https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-1680-white.80345/

Edit: Ändring av fakta

Krångla inte till det, 16800 var första suben att gå till 300m istället för 200m. Om man missar avsaknaden av plexi på bilden alltså ;)

Någon som har en Submariner 14060m 4-liner med cert eller fullset?o_O. Börjar bli trött på att leta och dessutom är det frustrerande och titta på alla fins subs i denna tråden när man inte själv har någon....:shifty:
Via PM.

952C25B1-51E1-493C-858F-46F900AF2DC6.png
549B2CBB-B850-4482-8719-F366187F4AC6.png
Någon som har en Submariner 14060m 4-liner med cert eller fullset?o_O. Börjar bli trött på att leta och dessutom är det frustrerande och titta på alla fins subs i denna tråden när man inte själv har någon....:shifty:
Via PM.

Sitter på en svensksåld, opelerad fullsettare från 2012, älskar den för mycket för att släppa den men ska kanske lämna Rolexgrottan för att prova Patek framöver.

Tillbaka
Topp