Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I dessa konstiga tider där Submarinern har gått bananas så slog jag till på en Sub som man inte behöver betala list på! En galet trevlig sommarklocka!
![]()
Tack! Den med blå tavla är lite för stekig.. Svart funkar ju till allt![]()
Jo precis.. Daytonan som vi har har gått under allas radar, vilket ju är trevligt. Men bara under en dag på jobbet har denna sub väckt mer uppmärksamhet än någon annan klocka jag haft. Får se hur länge jag står ut..Du valde stekigt material i övrigt, men håller med om svarta tavla/ring, trevligare.
Fick precis höra från en av återförsäljarna där jag står uppskriven för en Sub att dom frångått listan helt och hållet. Att rådande marknadsförhållanden har medfört att dom bara säljer suben till redan befintliga kunder. Det här fick upp mitt intresse eftersom jag är förstagångsköpare hos dem och skrev upp mig för över sex månader sedan. På frågan varför jag drabbas hade återförsäljaren inget bra svar, att dagens svaga utbud retroaktivt kan drabba mig tycker jag känns märkligt. Fick även veta att jag gärna får köpa något annat för att på så vis bli kund och därigenom aktuell för mitt ursprungliga köp.
Den här upplevelsen lämnade tyvärr en bitter eftersmak, en sån AD vill jag inte försöka att skapa goda relationer med. Så om någon här vårstädar i klockgarderoben får ni gärna höra av er![]()
Det är ju fullt rimligt.Fick precis höra från en av återförsäljarna där jag står uppskriven för en Sub att dom frångått listan helt och hållet. Att rådande marknadsförhållanden har medfört att dom bara säljer suben till redan befintliga kunder. Det här fick upp mitt intresse eftersom jag är förstagångsköpare hos dem och skrev upp mig för över sex månader sedan. På frågan varför jag drabbas hade återförsäljaren inget bra svar, att dagens svaga utbud retroaktivt kan drabba mig tycker jag känns märkligt. Fick även veta att jag gärna får köpa något annat för att på så vis bli kund och därigenom aktuell för mitt ursprungliga köp.
Den här upplevelsen lämnade tyvärr en bitter eftersmak, en sån AD vill jag inte försöka att skapa goda relationer med. Så om någon här vårstädar i klockgarderoben får ni gärna höra av er![]()
Vilken ad är det?Fick precis höra från en av återförsäljarna där jag står uppskriven för en Sub att dom frångått listan helt och hållet. Att rådande marknadsförhållanden har medfört att dom bara säljer suben till redan befintliga kunder. Det här fick upp mitt intresse eftersom jag är förstagångsköpare hos dem och skrev upp mig för över sex månader sedan. På frågan varför jag drabbas hade återförsäljaren inget bra svar, att dagens svaga utbud retroaktivt kan drabba mig tycker jag känns märkligt. Fick även veta att jag gärna får köpa något annat för att på så vis bli kund och därigenom aktuell för mitt ursprungliga köp.
Varför har du kronan utdragen?Blått för stekigt? Nej nej fördomar![]()
Glömt av de när jag tog bilden ;-)Varför har du kronan utdragen?
Vilken AD är det?Fick precis höra från en av återförsäljarna där jag står uppskriven för en Sub att dom frångått listan helt och hållet. Att rådande marknadsförhållanden har medfört att dom bara säljer suben till redan befintliga kunder. Det här fick upp mitt intresse eftersom jag är förstagångsköpare hos dem och skrev upp mig för över sex månader sedan. På frågan varför jag drabbas hade återförsäljaren inget bra svar, att dagens svaga utbud retroaktivt kan drabba mig tycker jag känns märkligt. Fick även veta att jag gärna får köpa något annat för att på så vis bli kund och därigenom aktuell för mitt ursprungliga köp.
Hur går det med "toolande delen" då, åker den av iaf?![]()
Försöker glömma att man sålt, näst intill, alla klockor för att finansiera denna och använda den som en "tool watch". Dock så är det den bästa klockan jag ägt än så länge.
När jag köpte klockan så lovade jag mig själv att inte behandla den som en dyr vas.. Känns som att om man inte kan använda klockan för vad den är "gjord för" så är det ett dåligt köp från första början. Men absolut, första repan eller dinken kommer att göra ont ändå.Hur går det med "toolande delen" då, åker den av iaf?
Väntar på mail om en sådan jag också, borde komma nu ombetts par månader.
Jag vill kunna ha en klocka som man kan bära med "stil" men ändå inte behöva behandla som en Calatrava, som på sin höjd är lämplig för aktiviteter som brevskrivning och läsning av ekonomisidorna, utan kunna ANVÄNDA. Jag har flera klockor som jag är alldeles för rädd om, tänkte att denna kanske kunde vara den som ändrar på det, just som du skriver.
Mvh Roffe
När jag köpte klockan så lovade jag mig själv att inte behandla den som en dyr vas.. Känns som att om man inte kan använda klockan för vad den är "gjord för" så är det ett dåligt köp från första början. Men absolut, första repan eller dinken kommer att göra ont ändå.
Det där är ett jävla rövhålspris!!!!!Snart är det sommar!
![]()
116610Det där är ett jävla rövhålspris!!!!!. 89k för en 114060 gör LuxuryWatches till en skitfirma.
Ooops trött i nattmössan
Jag tror som Johan, det svider såklart att få en ding. Men om man försöker se det som "battlescars" (förutsett att man ska ha kvar klockan) så kommer man mest troligt efter ett el två år och 5, 10 "repor"/mindre dings att finna klockan mer personlig. Du behöver juh inte sparka runt den på asfalten, eller på en grusplan liksom.När jag köpte klockan så lovade jag mig själv att inte behandla den som en dyr vas.. Känns som att om man inte kan använda klockan för vad den är "gjord för" så är det ett dåligt köp från första början. Men absolut, första repan eller dinken kommer att göra ont ändå.