Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har tyvärr ingen sub längre men här är lite street art jag gick förbi i Amsterdam igår. Speciellt för er Hulkenfreaks!
![]()
Kermit!Har tyvärr ingen sub längre men här är lite street art jag gick förbi i Amsterdam igår. Speciellt för er Hulkenfreaks!
![]()
Du behöver ingen app för det. Ställ den efter din mobiltelefon/dator/text-tv/etc och kontrollera efter 24h hur mycket de avviker.Upplever det som att min ett år gamla 114060 har börjat gå lite snabbt, någon som vet någon bra app att mäta med innan jag går till ad?
Ställ dig själv frågan varför du vill ha en, så har du svaret![]()
Låter som en efterhandskonstruktion.I mitt fall gillar jag att just färgen på Hulk sticker ut, speciellt med tanke på svart är väl den som syns mest.
Låter som en efterhandskonstruktion.
Det är så du rationaliserar köpet för dig själv, men i själva verket så är du bara en av alla som gillar det andra verkar gilla?Vet inte om jag förstår ditt svar?
Japp. Fin klocka, men 16610LV vinner116610LV er en fin Submariner også.
![]()
Enig.Japp. Fin klocka, men 16610LV vinner
Det är så du rationaliserar köpet för dig själv, men i själva verket så är du bara en av alla som gillar det andra verkar gilla?![]()
Ok, förstår hur du menar och det är väl lätt att tolka det så. Jag har haft lite svårt för svart då det är den som köps av de flesta som köper en sub. Av den anledningen har jag alltid haft den gröna som val för min del under några år. Det som slår mig är att det verkar som att det är just Hulk som blivit het sista tiden. Av den anledningen försöker jag förstå om det är någon speciell anledning. Är den lättare att få tag på? Dvs kortare kötider? Rabatter eller annat?
Hahah det där är ju inga battlescars direkt....![]()
6 månader och samlandet utav repor på låset ökar, visa lite battlescars på era subbar!
Hahahahahaha battlescars![]()
6 månader och samlandet utav repor på låset ökar, visa lite battlescars på era subbar!
Hahahahahaha battlescars
Dåligt med scars...men sen är den ju bara barnet (2dagar gammal)Hahahahahaha battlescars
Jag är varken man att bära de eller har råd att köpa den. Men önskar det dock (på båda punkterna). Sjukt snygg, måste se en IRL en dag.Not a tool watch, men mer en cool watch.
![]()
![]()
![]()
Tyvärr har min, enligt handlaren nyservade, submariner tagit in fukt trots att kronan varit inskruvad hela tiden. Aldrig varit med om liknande, blir fan galen.
![]()
Får jag fråga varför dina dykringar är ställda på kl 2?Not a tool watch, men mer en cool watch.
![]()
![]()
![]()
Tyvärr har min, enligt handlaren nyservade, submariner tagit in fukt trots att kronan varit inskruvad hela tiden. Aldrig varit med om liknande, blir fan galen.
![]()
![]()
OCD.Får jag fråga varför dina dykringar är ställda på kl 2?
Mvh Roffe
Enig i at YG er litt spesielt og drar til seg litt oppmerksomhet - ikke alltid ønsket.Jag är varken man att bära de eller har råd att köpa den. Men önskar det dock (på båda punkterna). Sjukt snygg, måste se en IRL en dag.