• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Har tyvärr ingen sub längre men här är lite street art jag gick förbi i Amsterdam igår. Speciellt för er Hulkenfreaks!
20180519_184722.jpg
 

edvardw

Omega
Det är så du rationaliserar köpet för dig själv, men i själva verket så är du bara en av alla som gillar det andra verkar gilla? :)

Ok, förstår hur du menar och det är väl lätt att tolka det så. Jag har haft lite svårt för svart då det är den som köps av de flesta som köper en sub. Av den anledningen har jag alltid haft den gröna som val för min del under några år. Det som slår mig är att det verkar som att det är just Hulk som blivit het sista tiden. Av den anledningen försöker jag förstå om det är någon speciell anledning. Är den lättare att få tag på? Dvs kortare kötider? Rabatter eller annat?
 

nickebult

Omega
Ok, förstår hur du menar och det är väl lätt att tolka det så. Jag har haft lite svårt för svart då det är den som köps av de flesta som köper en sub. Av den anledningen har jag alltid haft den gröna som val för min del under några år. Det som slår mig är att det verkar som att det är just Hulk som blivit het sista tiden. Av den anledningen försöker jag förstå om det är någon speciell anledning. Är den lättare att få tag på? Dvs kortare kötider? Rabatter eller annat?

Jo Rolex körde "köp 2 betala för 1" i vintras, så den blev ganska hypad efter det!.. skämtåsido, är det inte helt enkelt så att de flesta fölket älskar att stå i kö. Fölket älskar att följa andra, göra som andra, vara som andra? En "Fluga" inom valfritt märke/stil är väl det vanligaste som finns.
My opinion.
 

koze

Panerai
2-Faktor
Tyvärr har min, enligt handlaren nyservade, submariner tagit in fukt trots att kronan varit inskruvad hela tiden. Aldrig varit med om liknande, blir fan galen.

23D8B2D5-A3F5-478E-B624-0295ABB00F9E.jpeg
 

Molgan

Cartier
Tyvärr har min, enligt handlaren nyservade, submariner tagit in fukt trots att kronan varit inskruvad hela tiden. Aldrig varit med om liknande, blir fan galen.

23D8B2D5-A3F5-478E-B624-0295ABB00F9E.jpeg

Shit happens..
Skuva ut kronan, lägg den sedan i en plastpåse med riskorn, imorgon raka spåret till urisen.
Edit, lita aldrig på en handlare som inte kan backa upp sin historia med dokumentation. Att låta göra ett trycktest själv kostar ca hundra spänn..
 
Topp