• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Det där är ett jävla rövhålspris!!!!!:banghead:. 89k för en 114060 gör LuxuryWatches till en skitfirma.
Nu känner jag ingen på den firman, men dem precis som du, får väl begära vilket pris de vill? Det är ju ingen AD vi snackar om..
Det är fritt fram att pruta, annars tvingar nog ingen dig att köpa den :)
Dem handlar med begagnade klockor, klart dem försöker tjäna några kronor,att kalla dem skitfirma för det är ju bara löjligt!

Nyanser av blått. Kötid - icke tillgänglig.

IMG_20180518_195945.jpg
IMG_20180519_105058.jpg

IMG_20180519_111901.jpg

Senast ändrad:
Ooops trött i nattmössan:rolleyes: 116610 skulle det vara ja!:D. Men ändå ca 13k över list för en light beggad!:rage:
LW har sålt rätt många 116610 i år för över 80k, marknadspriserna är på den nivån. Vidare så betalar LW ofta över list själva för klockor de tar in, i mina ögon är de långt ifrån en skitfirma. Som det ser ut nu så har de flesta inte möjlighet att köpa en ny submariner från AD. Jag har i snitt två till tre privatmeddelanden i veckan sedan jag drog tillbaka annonsen på min 116610 från personer som undrar om jag vill sälja.

Hur mycket jobb och kostnad är det att byta tavla på subbar med keramisk bezel? Tänker främst på skifta mellan blått och svart på 116618.

Nyanser av blått. Kötid - icke tillgänglig.

IMG_20180518_195945.jpg
IMG_20180519_105058.jpg

IMG_20180519_111901.jpg
Sluta snacka kötid! ;)
Nä, ärligt talat, denna ref omöjlig att köa för nu också? :eek:
Det är nåt mystiskt som pågår hos Rolex.. ska de kanske avsluta tillverkningen av en massa modeller/färgkombinationer inom snar framtid och ersätta med andra (som naturligtvis behöver nya köer isåfall)?

Mvh Roffe

Sluta snacka kötid! ;)
Nä, ärligt talat, denna ref omöjlig att köa för nu också? :eek:
Det är nåt mystiskt som pågår hos Rolex.. ska de kanske avsluta tillverkningen av en massa modeller/färgkombinationer inom snar framtid och ersätta med andra (som naturligtvis behöver nya köer isåfall)?
Mvh Roffe
Sertin är ur produktion. Tavlan kanske går att beställa löst.

Ny inom sub-tråden. Har funderat över en sub under ett bra tag nu och skulle vilja ställa en fråga till er.

Min uppfattning är att Hulken har varit en rätt ovanlig modell tills bara något år tillbaka då intresset för den har skjutit i höjden, det verkar dessutom omöjligt att få tag på en under 100k om den är rätt ny. Finns även ett ex här på KS som säljs för 105k.

Hur kommer det sig att Hulken blivit så het?

Upplever det som att min ett år gamla 114060 har börjat gå lite snabbt, någon som vet någon bra app att mäta med innan jag går till ad?

Ny inom sub-tråden. Har funderat över en sub under ett bra tag nu och skulle vilja ställa en fråga till er.

Min uppfattning är att Hulken har varit en rätt ovanlig modell tills bara något år tillbaka då intresset för den har skjutit i höjden, det verkar dessutom omöjligt att få tag på en under 100k om den är rätt ny. Finns även ett ex här på KS som säljs för 105k.

Hur kommer det sig att Hulken blivit så het?
Ställ dig själv frågan varför du vill ha en, så har du svaret :)

Tillbaka
Topp