Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
även sämst skärpa...Sämst ljus men får duga nu på kvällen
Helt vanlig tråksub
Bara för att den saknar vågmönster och lite färger är den ju inte tråkig för det.
Troligtvis kommer den då vara ute på den grå marknaden för ca +30% över listpris.....Den är i mitt tycke helt perfekt. Men snart kommer det säkert en uppdatering med nya urverket. Om de passar på att smalna av luggarna och göra Submarinertexten röd kanske man skulle bli sugen att byta. Men de lär ju höja priserna rejält i samma veva...
Den är i mitt tycke helt perfekt. Men snart kommer det säkert en uppdatering med nya urverket. Om de passar på att smalna av luggarna och göra Submarinertexten röd kanske man skulle bli sugen att byta. Men de lär ju höja priserna rejält i samma veva...
Vilken ska man köpa isåfall? Den nya lr gamlaTroligtvis kommer den då vara ute på den grå marknaden för ca +30% över listpris.....
Vilken ska man köpa isåfall? Den nya lr gamla
Tänker mig att den nya kanske är bättre i korta loppet men att gamla blir en bättre investering på lång sikt? När släpps den med röd text förresten? Kan man skriva upp sig hos AD?
Har någon sett Fantomen? Eller har någon sett väntelistorna?Nu var det ju bara jag som spekulerade vilt om vad jag skulle vilja se. Att de uppdaterar med nya urverket inom några år känns dock ganska troligt.
Nya pepsin visar trots allt att Rolex ibland ägnar sig åt publikfrieri
Den som lever får se vad de hittar på. Oavsett lär väntelistorna bli absurda
Betalar personligen hellre 150k för en hulk än över list på en 114060.Glad att jag köpte min precis innan det skenade iväg. Då var det inget problem att hitta nya 114060 ~5% under listpriset på Chrono24.
Betalar personligen hellre 150k för en hulk än över list på en 114060.
Undra hur många det sålts genom åren. Måste vara ruggigt många.
+1Betalar helst inte över listpriset för någon klocka, så gärna vill jag inte ha dem.
I dessa konstiga tider där Submarinern har gått bananas så slog jag till på en Sub som man inte behöver betala list på! En galet trevlig sommarklocka!
Mycket bra valI dessa konstiga tider där Submarinern har gått bananas så slog jag till på en Sub som man inte behöver betala list på! En galet trevlig sommarklocka!
Så jävla bra!I dessa konstiga tider där Submarinern har gått bananas så slog jag till på en Sub som man inte behöver betala list på! En galet trevlig sommarklocka!
Tack! Den med blå tavla är lite för stekig.. Svart funkar ju till alltSnygg! Kul att du valde den tavlan. Inte lika vanlig.
Trevlig duo med platonan, inte alls avundsjukI dessa konstiga tider där Submarinern har gått bananas så slog jag till på en Sub som man inte behöver betala list på! En galet trevlig sommarklocka!
Båda modellerna har sålt bra, ingen tvekan om att det finns drösvis ute i världen. 116610LV har dock funnits i två år längreBetalar personligen hellre 150k för en hulk än över list på en 114060.
Undra hur många det sålts genom åren. Måste vara ruggigt många.
Grattis schteekI dessa konstiga tider där Submarinern har gått bananas så slog jag till på en Sub som man inte behöver betala list på! En galet trevlig sommarklocka!
I dessa konstiga tider där Submarinern har gått bananas så slog jag till på en Sub som man inte behöver betala list på! En galet trevlig sommarklocka!