• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Sämst ljus men får duga nu på kvällen
1526242260419261060544.jpg

Den är i mitt tycke helt perfekt. Men snart kommer det säkert en uppdatering med nya urverket. Om de passar på att smalna av luggarna och göra Submarinertexten röd kanske man skulle bli sugen att byta. Men de lär ju höja priserna rejält i samma veva...
Troligtvis kommer den då vara ute på den grå marknaden för ca +30% över listpris.....

Den är i mitt tycke helt perfekt. Men snart kommer det säkert en uppdatering med nya urverket. Om de passar på att smalna av luggarna och göra Submarinertexten röd kanske man skulle bli sugen att byta. Men de lär ju höja priserna rejält i samma veva...
Troligtvis kommer den då vara ute på den grå marknaden för ca +30% över listpris.....
Vilken ska man köpa isåfall? Den nya lr gamla :confused:

Tänker mig att den nya kanske är bättre i korta loppet men att gamla blir en bättre investering på lång sikt? När släpps den med röd text förresten? Kan man skriva upp sig hos AD?

Vilken ska man köpa isåfall? Den nya lr gamla :confused:

Tänker mig att den nya kanske är bättre i korta loppet men att gamla blir en bättre investering på lång sikt? När släpps den med röd text förresten? Kan man skriva upp sig hos AD?

Nu var det ju bara jag som spekulerade vilt om vad jag skulle vilja se. Att de uppdaterar med nya urverket inom några år känns dock ganska troligt.

Nya pepsin visar trots allt att Rolex ibland ägnar sig åt publikfrieri ;)

Den som lever får se vad de hittar på. Oavsett lär väntelistorna bli absurda :(

Nu var det ju bara jag som spekulerade vilt om vad jag skulle vilja se. Att de uppdaterar med nya urverket inom några år känns dock ganska troligt.

Nya pepsin visar trots allt att Rolex ibland ägnar sig åt publikfrieri ;)

Den som lever får se vad de hittar på. Oavsett lär väntelistorna bli absurda :(
Har någon sett Fantomen? Eller har någon sett väntelistorna? ;)
Man kanske har uttryckt intresse för en viss model av ett visst märke men vem AD väljer att tilldela varan/produkten till är en annan aspekt ;) Ungefär som när El-Giganten kör sin mega rea du har köat hela natten och du kommer fram först av alla till försäljaren. Du säger till försäljaren att du vill köpa produkt XXX och får svar att alla 10 stycken som dem fick in är slut! Varpå du svarar att du var först i kön och helt oförstående hur dem kan vara slutsålda :)

Glad att jag köpte min precis innan det skenade iväg. Då var det inget problem att hitta nya 114060 ~5% under listpriset på Chrono24.

Tillbaka
Topp