Nyanser av blått. Kötid - icke tillgänglig.
Älskar verkligen den där tavlan, den gör sig så sjukt bra!
Går den fortfarande att beställa hos AD? Om man köper en 116613LB, kanske dem kan beställa och sätta i? Vore väldigt nice.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyanser av blått. Kötid - icke tillgänglig.
Hahaha, härligt!!!
Skulle ni säga att detta är mkt hairlines på länken eller normalt?
Ska tilläggas att jag köpte den med såhär mkt. Urtavlan i sig är fin
Ja de är ganska enkla repor. Inget man ser om man inte tänder lampan men de retar mig.Ser ju ut att vara lätta repor, blankpolerat guld lär bli så
Ja de är ganska enkla repor. Inget man ser om man inte tänder lampan men de retar mig.
Tycker de är lite väl mkt
Beror på åldern?Skulle ni säga att detta är mkt hairlines på länken eller normalt?
Inget märkvärdigt för en använd TT tycker jag! Njut av klockan nuSkulle ni säga att detta är mkt hairlines på länken eller normalt?
2016.Beror på åldern?
Ser juh ut som en diskbänk, men det är iofs mjukt guld och den kan vara 4 år gammal, etc etc..
Men som sagt, den ser juh ut som en diskbänk, jag har aldrig haft en klocka där länken varit så repig i hela mitt vuxna liv. Men är juh som sagt guld också.
Men jag anser det vara mkt hårstrån på den claspen.
Mvh Roffe
Fan vad tråkigt, om du har garanti från handlaren försök få till en service omdelbart.
Du skulle ha slängt in den på ett trycktest. Lider med dig, skulle också blivit galen
Shit happens..
Skuva ut kronan, lägg den sedan i en plastpåse med riskorn, imorgon raka spåret till urisen.
Edit, lita aldrig på en handlare som inte kan backa upp sin historia med dokumentation. Att låta göra ett trycktest själv kostar ca hundra spänn..
Han verkar vara en bra snubbe, så tror att det löser sig. Men min magkänsla säger mig att det inte direkt var en AD som gjorde servicen.
Det där är inget konstigt för polerat guld.Vad tror ni?
Men den är polerad alltså?Det där är inget konstigt för polerat guld.
Min ser likadan ut i princip, också från -16
Men den är polerad alltså?
Min? Nej.Men den är polerad alltså?
Sub ska användas och det där var inget alls. Så det ska se utSkulle ni säga att detta är mkt hairlines på länken eller normalt?
Ska inte besudla tråden för mycket men jag blir INNERLIGT glad när jag ser dina bilder på denna snoozarn! I tider som dessa känns det som 9 av 10 subar köps för att säljas med vinst. Alternativt köps som investeringar så att andrahandsvärdet är viktigare än att faktiskt njuta av klockan. Din ser ut som en vän för livet och det är fan så mycket roligare att se än de som inte ens plastats av!Diskbänk, färska bilder.
Instämmer!Ska inte besudla tråden för mycket men jag blir INNERLIGT glad när jag ser dina bilder på denna snoozarn! I tider som dessa känns det som 9 av 10 subar köps för att säljas med vinst. Alternativt köps som investeringar så att andrahandsvärdet är viktigare än att faktiskt njuta av klockan. Din ser ut som en vän för livet och det är fan så mycket roligare att se än de som inte ens plastats av!
Du köar väl bara på klockor?Beror på åldern?
Ser juh ut som en diskbänk, men det är iofs mjukt guld och den kan vara 4 år gammal, etc etc..
Men som sagt, den ser juh ut som en diskbänk, jag har aldrig haft en klocka där länken varit så repig i hela mitt vuxna liv. Men är juh som sagt guld också.
Men jag anser det vara mkt hårstrån på den claspen.
Mvh Roffe
Tack för svar allihopa. Min förste subb så vart lite nojig men då vet jag att det är lugntMin? Nej.
Syftade på att det är polerat från fabrik och inte borstat, dvs en magnet för repor
Tror du blir mer nojig om du får den polerad!Tack för svar allihopa. Min förste subb så vart lite nojig men då vet jag att det är lugnt
Ha en fortsatt fin helg
Hade inte tänkt polera den faktiskt men var mest nyfiken om de var extremt mycket men de verka ju lugnt. Har aldrig polerat innanTror du blir mer nojig om du får den polerad!
Jag vart sjukt nojig efter jag hade plastat av min för jag var rädd att den skulle få repor men efter ett par hairlines så slutar man bry sig..