Silvferlejon
Silver
Skall vi byta ?Lite gammalt också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skall vi byta ?Lite gammalt också.
Skall vi byta ?
Fan !Vad har du? Är mer nyfiken. Denna kommer få stanna läääääääääääääänge.
Edit: såg vad du har och jag har redan en sådan.
Vad har du? Är mer nyfiken. Denna kommer få stanna läääääääääääääänge.
Edit: såg vad du har och jag har redan en sådan.
Hade du 3st hockeybilder, eller har du 300st helguldsrolex?Känslan när man läser inlägg och får flashback till när man samlade hockeybilder men sen inser att det handlar om helgulds rolex
Har en sak jag måste fråga panelen. Finns en person på forumet som har en Rolex 114060. Min fråga är att när jag jämnför den med min "gamla" ser texten tjockare ut på hans. Samt bokstaven "o" och "L" i ordet "Rolex" ser konstigt ut. Och på hans finns inget mellanrum på "300 och m" heller. Min är på första 2 bilderna hans dom andra 2. Nån som har åsikter?
100% säker?Bra fångat!! En kopia
100% säker?
Min gamla är dom första 2 bilderna...Din alltså
Den nedersta ser inte bra ut.Har en sak jag måste fråga panelen. Finns en person på forumet som har en Rolex 114060. Min fråga är att när jag jämnför den med min "gamla" ser texten tjockare ut på hans. Samt bokstaven "o" och "L" i ordet "Rolex" ser konstigt ut. Och på hans finns inget mellanrum på "300 och m" heller. Min är på första 2 bilderna hans dom andra 2. Nån som har åsikter?
Det är en person i forumet. Tycker texten ser väldigt tjock ut.Haha kunde inte låta bli..
Nej jag vet ej, det har skiljt på avståndet i vissa serier förut på ex. m mm. Men bosktäverna i Rolex ser riktigt riktigt b ut.
Bra fångat!! En kopia
Det är en person i forumet. Tycker texten ser väldigt tjock ut.
Hmm men varför blir det inte så när jag tog mina gamla bilder?Inte bara det. Annan font ju. Suddig. Smetig. Riktigt dåligt... Kan vara ljuset, reflektion, bilden. Tagga medlemmen vars klocka det är och be hem lägga upp fler bilder och eller berätta om den
Här är en till bild på HANS och den är tydlig..och min gamla (nedersta)..
Här är en till bild på HANS och den är tydlig..och min gamla (nedersta)..
Han har den till salu ute nu..Den är skev. Lägg det i fejktråden.
Länka och fråga i andra tråden.Han har den till salu ute nu..
Här är en till bild på HANS och den är tydlig..
I så fall kan nog @willbur gott traska tillbaks å kräva dom 72 som han betalade tillbaks, men kan va kamerasynvilla också!Sjukt om den är såld av LW utan att de märkt det.