• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

För menar den här bilden har han ute på annonsen. Och den här fick jag skickad till mig..av samma person..
Screenshot_20180629-193333_Firefox.jpg
Screenshot_20180629-190744_Messages.jpg

Kan ju vara sista bilden där varenda bokstav ser helt skev ut.. bokstaven H är inte ens bryggan centrerad på

Håller med alla. Den där tavlan ser inte rolig ut. Men bilder har lurat ögat tidigare.
Det som talar för att klockan är okej är ju att LW sålt den. Men även de gör snabba affärer.
Man tar in klockan i god tro och säljer den snabbt därefter utan kontroll.

Du borde ta den till en AD @willbur

Hejhej,
Jag personligen tycker att texten ser tjockare ut på bilden. Tagit bilden men min nya lur, en oneplus6 så vet inte om någon inställning gör att den ser annorlunda ut :) Har också erbjudit Vincent att få träffas och klämma på den. Jag har haft två 6siffriga subbar förut men tvekar ej på att den är äkta.

Se på timeviseren: Se "WG" mellom de tre lumeområdene og det ytre trianglet - den delen av "WG" er ikke uniform som på andre Rolex. Muligens noe galt på den timeviseren.

Hejhej,
Jag personligen tycker att texten ser tjockare ut på bilden. Tagit bilden men min nya lur, en oneplus6 så vet inte om någon inställning gör att den ser annorlunda ut :) Har också erbjudit Vincent att få träffas och klämma på den. Jag har haft två 6siffriga subbar förut men tvekar ej på att den är äkta.
Vi kan se imorn hur vi gör. Som sagt inte 100% säker än samt gillar min skarpt. Men vi tar det via pm. Innan den här tråden flippar ur.....

Tillbaka
Topp