Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För menar den här bilden har han ute på annonsen. Och den här fick jag skickad till mig..av samma person..
100% säker?Lär knappast vara några konstigheter med den, mer än en bild som luras.
Vi hoppas på det!Lär knappast vara några konstigheter med den, mer än en bild som luras.
Jag tror att Christian menar att det är mer en bild som luras och att klockan är okej.100% säker?
Jag tror att Christian menar att det är mer en bild som luras och att klockan är okej.
Som sagt, det vore konstigt om LW har krängt en fake. Vi hoppas, tror och vill.Mycket möjligt då just på den bilden ser allt fucked ut. Men de andra bättre
Som sagt, det vore konstigt om LW har krängt en fake. Vi hoppas, tror och vill.
Så, blir det ett byte/köp?Alltså cert fanns fr Sverige (sett den) samt boxar mm. Reagerade bara på klockan..
Alltså cert fanns fr Sverige (sett den) samt boxar mm. Reagerade bara på klockan..
Hmm man vet aldrig..Så, blir det ett byte/köp?
Kronan rakt upp också. Det var snyggt!!Sumbariner 16613 känns helt OK för att vara TT .
Fast ska du verkligen byta bort den bästa Rolex någonsin gjort mot en tråkig sub?Hmm man vet aldrig..
Där har vi väl svaret. Och ber samtidigt om ursäkt ifall jag fått några "tankeställare" hos nån. Men man kan inte vara för försiktig nuförtiden..Den som söker han finner.. @Vincentb @willbur @JB_XII
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=577536
Vi kan se imorn hur vi gör. Som sagt inte 100% säker än samt gillar min skarpt. Men vi tar det via pm. Innan den här tråden flippar ur.....Hejhej,
Jag personligen tycker att texten ser tjockare ut på bilden. Tagit bilden men min nya lur, en oneplus6 så vet inte om någon inställning gör att den ser annorlunda ut Har också erbjudit Vincent att få träffas och klämma på den. Jag har haft två 6siffriga subbar förut men tvekar ej på att den är äkta.