Min gamla från 2016.Ja, det vara bara ytterligare ett konstaterande. En skillnad som inte hade tagits upp än.
Mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min gamla från 2016.Ja, det vara bara ytterligare ett konstaterande. En skillnad som inte hade tagits upp än.
Mvh
Gratulerar!
Här är en bättre bild på @willbur Sub, numera min (tack igen!).
Har haft 114060 tidigare och ja, texten skiljer sig. Denna är mer lik texten på min förra Hulk (se @Compiss bild ovan för jämförelse, samma font/stil etc).
La upp en rätt så högupplöst bild så dom som inte har något vettigt för sig kan detaljstudera. För er andra som inte har något vettigt för er och inte vill detaljstudera så är ni välkommna hem till mig för ogräsrensning
TackarGratulerar!
Hmm ska kronan verkligen se ut så där?
Här är en bättre bild på @willbur Sub, numera min (tack igen!).
Har haft 114060 tidigare och ja, texten skiljer sig. Denna är mer lik texten på min förra Hulk (se @Compiss bild ovan för jämförelse, samma font/stil etc).
La upp en rätt så högupplöst bild så dom som inte har något vettigt för sig kan detaljstudera. För er andra som inte har något vettigt för er och inte vill detaljstudera så är ni välkommna hem till mig för ogräsrensning
Hmm ska kronan verkligen se ut så där?
Grym bild på grym klocka!
@Per har säkert bra koll!Tjena klockälskare!
Imorgon tisdag 2/7 ska jag, med stor sannolikhet, lätta på plånboken för följande ur.
Jag skulle uppskatta inlägg och teorier gällande hur "kosher" och "legit" det ser ut och eventuella fällor.
Ingen box eller papper.
Mig veteligen så är allt fabriksoriginal förutom kronan (triplock när det ska vara twinlock på denna årsmodell).
1973:a med MkVI tavla.
De har kanske målat lite på minutmarkeringen kl 11?Tjena klockälskare!
Imorgon tisdag 2/7 ska jag, med stor sannolikhet, lätta på plånboken för följande ur.
Jag skulle uppskatta inlägg och teorier gällande hur "kosher" och "legit" det ser ut och eventuella fällor.
Ingen box eller papper.
Mig veteligen så är allt fabriksoriginal förutom kronan (triplock när det ska vara twinlock på denna årsmodell).
1973:a med MkVI tavla.
Ger denna rackare lite tid för att försöka avgöra om den skall bytas bort.
Lotta på Liseberg on!
Vet inte riktigt, men kommit på att den aldrig används. En kermit, Sky-dweller stål eller kanske en SD röd.Vad funderar du på att byta den mot då?
Vet inte riktigt, men kommit på att den aldrig används. En kermit, Sky-dweller stål eller kanske en SD röd.
Ger denna rackare lite tid för att försöka avgöra om den skall bytas bort.
Lotta på Liseberg on!
Bud och förslag är välkomna på PMBörjat bli lite sugen på TT, hoppas den kommer ut på köp och sälj, så man kan se efter om det är intressant att lägga ett bud/förslag till byte