Var hur smidigt som helst att beställa från dem. Synd vara att eurokursen har gjort det mycket tråkigare att beställa från Italien.Då känns PlusWatch definitivt som det bästa alternativet i nuläget, tack för infon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var hur smidigt som helst att beställa från dem. Synd vara att eurokursen har gjort det mycket tråkigare att beställa från Italien.Då känns PlusWatch definitivt som det bästa alternativet i nuläget, tack för infon!
Tror det är en fläckHej, för ett tag sedan upptäckte jag en fläck på minutvisaren som ser ut som rost, vad tror ni att detta är för något?
bara att kassera!?Verkar som att den håller på att kompostera sig
Som beror på?Tror det är en fläck
Det där är väl premium i Rolex-världen?bara att kassera!?
Det är en fuktskada.Hej, för ett tag sedan upptäckte jag en fläck på minutvisaren som ser ut som rost, vad tror ni att detta är för något?
Okej då är klockan alltså inte tät.Det är en fuktskada.
https://www.chrono-shop.net/en/role...06-submariner-date-1680-red-sub-for-sale.htmlFinns det någon vänlig person som kan hjälpa mig att köpa en box till min 1680 från 1971? Vet inte ens vilken box det ska vara och än mindre var jag ska kolla efter en.
En spekulant som vill ha box?Finns det någon vänlig person som kan hjälpa mig att köpa en box till min 1680 från 1971? Vet inte ens vilken box det ska vara och än mindre var jag ska kolla efter en.
En spekulant som vill ha box?
Du kränger inte?Nej, jag själv.
Du kränger inte?
Skit i box! Har du inget cert så spelar box ingen roll enligt mig.Fick ångest.
Skit i box! Har du inget cert så spelar box ingen roll enligt mig.
Do it! Anledningen till den dyra kostnaden på @Flat-Eric fynd är 1680 stickern är intakt.Det är för egen del. Alla mina klockor har en låda att ligga i den stora bankfacksboxen. Subben sa till lig att den inte vill ligga i en servicepåse. Jag måste respektera dennes vilja och fixa en box.
Första träffen. Han har säkert flerJesus, är den dyr eller kostar de så mycket?