Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja du har rätt, snöade in på Breitling under 90-talet men nu är det Rolex som gäller så jag får titta på detDu får byta namn om du ska hänga här.. haha
Den är fin. Lite väl tung men älskar färgen.Sjukt snygg! Drömmen. Jag brukar fundera på om jag hade borstat mittenlänken matt om jag ägt smurfen. Har alltid älskat den men har svårt för polerade länkar.
Färgen är fantastisk. Håller dock med om att PCL är anus, jag stod inte ut med länken på BLNR. Roligare klocka än Daytona iaf så du gör helt rättDen är fin. Lite väl tung men älskar färgen.
Borstad länk skulle nog vara riktigt snyggt fast jag kan uppskatta PCL också
Den kanske får stanna nu när ja släppa daytonan.
Haha jasså så pass dåligt med PCL?Färgen är fantastisk. Håller dock med om att PCL är anus, jag stod inte ut med länken på BLNR. Roligare klocka än Daytona iaf så du gör helt rätt
Ja, jag gillar det inte alls. Hade man den där klockan hade man nog haft lättare att stå ut än med GMTHaha jasså så pass dåligt med PCL?
Lite små skumt med en toolwatch i guld och PCL men bättre än daytona endå.
Haha jasså så pass dåligt med PCL?
Lite små skumt med en toolwatch i guld och PCL men bättre än daytona endå.
Den där bilden skulle man ju göra en tavla av! Grymt!
PCL på en dykklocka känns omotiverad. Men den snygga tavlan + färgen och att den är i vitguld överväger såklart det negativa med PCL.
Sjukt snygg! Drömmen. Jag brukar fundera på om jag hade borstat mittenlänken matt om jag ägt smurfen. Har alltid älskat den men har svårt för polerade länkar.
In och handlaBudapest!
Ja. Det blir så, dessvärre!Noen som har testat RubberB på SubC? Jeg monterade precis et band nå, men bezel ringer känns hårdare med gummibandet. Ringen går rundt, men känns lite som bandet ligger mot bezel på undersiden. Annars känns det som det sitter veldig bra. Er det normalt?