• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

20180726_124502.jpg
 
Sjukt snygg! Drömmen. Jag brukar fundera på om jag hade borstat mittenlänken matt om jag ägt smurfen. Har alltid älskat den men har svårt för polerade länkar.
Den är fin. Lite väl tung men älskar färgen.
Borstad länk skulle nog vara riktigt snyggt fast jag kan uppskatta PCL också :)
Den kanske får stanna nu när ja släppa daytonan.
 
Den är fin. Lite väl tung men älskar färgen.
Borstad länk skulle nog vara riktigt snyggt fast jag kan uppskatta PCL också :)
Den kanske får stanna nu när ja släppa daytonan.
Färgen är fantastisk. Håller dock med om att PCL är anus, jag stod inte ut med länken på BLNR. Roligare klocka än Daytona iaf så du gör helt rätt :)
 
  • Like
Reactions: Bas
Sjukt snygg! Drömmen. Jag brukar fundera på om jag hade borstat mittenlänken matt om jag ägt smurfen. Har alltid älskat den men har svårt för polerade länkar.

Borstar en AD länken om man ber om det? Låter rent teoretiskt som en småsak, tänkte främst på om dom har några förhållningsregler emot det.
 
Noen som har testat RubberB på SubC? Jeg monterade precis et band nå, men bezel ringer känns hårdare med gummibandet. Ringen går rundt, men känns lite som bandet ligger mot bezel på undersiden. Annars känns det som det sitter veldig bra. Er det normalt?
 
Tillbaka
Topp