Abrakadabra
Basic
Sommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testade den precis också med blåa tavlan
Men jag tog med den hem nu får väl känna på den lite, annars är det bara att kränga vidare
Varför inte liksom.....Ska man slå till ?
Kränga vidare.. vad menar du? Du har väl aldrig flippat något?Testade den precis också med blåa tavlan
Men jag tog med den hem nu får väl känna på den lite, annars är det bara att kränga vidare
Klart som korvspad!Ska man slå till ?
JaSka man slå till ?
Haha, tack Får väl ta och dumpa gårdagens ocksåYes. Dagens bästa Sub-foto.
Ok. Det där var riktigt bra. Kamera? Ljussättning??
Haha, tack Får väl ta och dumpa gårdagens också
Vad väger den? Vore kul att jämföra med vikten av typ platonan tex. Tror den låg på 225grInga @Tampa bilder här men det blåa kompenserar
Du får byta namn om du ska hänga här.. hahaCalifornia
Edit. Platonan ligger på mellan 277-285gr beroende på antal länkbitar. Denna information är tagen från daytona tråden.Vad väger den? Vore kul att jämföra med vikten av typ platonan tex. Tror den låg på 225gr
Den är så grym!Inga @Tampa bilder här men det blåa kompenserar
280gram utan 1 länkbit väger smurfenEdit. Platonan ligger på mellan 277-285gr beroende på antal länkbitar. Denna information är tagen från daytona tråden.
Trevligt med rejäla pjäser.280gram utan 1 länkbit väger smurfen
Hemskt för komforten.Trevligt med rejäla pjäser.
Det säger jag inget emot. Man blir väl ramsne med närmare 300gr extra på ena sidan....Hemskt för komforten.
Tack!Ok. Det där var riktigt bra. Kamera? Ljussättning??
När klockan är dyrare än bilenOn the road
Inga @Tampa bilder här men det blåa kompenserar
280gram utan 1 länkbit väger smurfen