Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var bra, snygg bild!
TackarDen var bra, snygg bild!
Jo den är grym, men för topptung för mig och det var ett riktigt spontanköp. Ute efter något annat i guld.
Jo den är grym, men för topptung för mig och det var ett riktigt spontanköp. Ute efter något annat i guld.
Du vet vart jag finns när din måste hitta nytt hemJag förstår!
Blev lite sugen när jag såg annonsen
Hade varit bra duo med din gulguldareJag förstår!
Blev lite sugen när jag såg annonsen
Hade varit bra duo med din gulguldare
Trams...Beror på vem man frågar @joca
Jag är lite inne på ditt spår Richie
Mycket bra bild! Den där växer lite på en..Slappar i trädgårn
Toolwatch i vit guldPerfekt tool watch för mig
550kr hos en ADNågon som vet vad en länkbit kostar till en 116610LN?
Toolwatch i vit guld
Beror på om man är rädd att repa andra verktyg som kan komma i kontakt med klockan!Lite mjuk kanske, behöver jag hårdare metall tar jag Platonan
Beror på om man är rätt att repa andra verktyg som kan komma i kontakt med klockan!
Vet faktiskt inte, har fått för mig att platina är lite segare metall. Borde dock inte göra den mer lättrepad?Är det så att platina repas mindre än vanligt stål?
Jag har en vigselring i platina med rätt hög vickers vill jag minnas men den repas av nästan allt.
Vet faktiskt inte, har fått för mig att platina är lite segare metall. Borde dock inte göra den mer lättrepad?