• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

27255F69-47AE-4390-8863-708E5A68DDFE.jpeg
 
Har slevat i mig några bira och en irish... Men finns isad tavla även med sunburst till 116618 eller är det endast den solida som finns som lite isad?:)

Jag tror att det bara är den äldre blåa (ej sunburst) som finns med stenar till 6-siffriga Subs med blå tavla. Fanns i svart också. Gällande Smurfen och till blåa TT så tror jag att tavlorna byttes till sunburst vid 2012/13 någon gång.
 
Sugen på en isad sunburst? :D Har tänkt tanken förut gällande 116613 men som tidigare påpekat tror jag inte att det existerar, sen är ju t.o.m. den matta tavlan omöjlig att få tag på :meh:

Man blev ju det helt plötsligt, jävla @Bas att vara en sån uppviglare.... Först smurf, sedan is..... Banna killen! :D

Så alla isade tavlor man sett till 6 siffriga ref har har den matta tavlan? Jag har inte lagt någon större energi till det här innan! :angel:
 
  • Like
Reactions: Bas
Hur ser väntetiden ut hos AD? Här i Italien finns samtliga submariner tillgängliga! Har inte frågat om pris, men med SEK/EUR känns det deppigt!
 
Hur ser väntetiden ut hos AD? Här i Italien finns samtliga submariner tillgängliga! Har inte frågat om pris, men med SEK/EUR känns det deppigt!

Pratade med Rob Engströms när jag lämnade in min 16610 på service förra veckan. De sa att man skulle räkna med åtminstone 2-3 års väntetid för 116610, både LN och LV
 
Tillbaka
Topp