Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur något så enkelt kan vara så vackert!
Bytte klocka med farsan över dagen. Passar självklart på att fota lite!
911 carrera. (996)Vad är det för bil du kör?
911 carrera. (996)
Den är fin den!För lite vintage här
Den har massa DNA ifrån kändisvärlden... precis som Paul Newman och Steve McQueen fast inom Klocksnack... BAKS deluxeDen är fin den!
Korrekt. Mkt fin proviensDen har massa DNA ifrån kändisvärlden... precis som Paul Newman och Steve McQueen fast inom Klocksnack... BAKS deluxe
Priset för årets sommarklocka går till...! Magiskt!!Hej Is-Smurf!
Min nyinköpta. En fråga, kan ja få tag i user manual boken till min 2018 då jag inte fick med den? Inte köpt den hos AD.
Den tavlan skapade ett obehagligt sug. Undrar vad det kostar att köpa en löst. Om man nu kan det.Hej Is-Smurf!
Blir sugen på att hälsa på dig i Norge och bjuda på 200-kronors fatöl mot att du smäller av några bilder på min 5513. Helvete vad skarp du är!"Sub-Spam". 16610LV er så perfekt med sort insert. Maxi dial, bred minuttviser, normale lugs.
En kopp kaffe er OK.Blir sugen på att hälsa på dig i Norge och bjuda på 200-kronors fatöl mot att du smäller av några bilder på min 5513. Helvete vad skarp du är!