Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Världens sämsta ljus, men numera på gummi
Fullt uppdragen fjäder?Er det normalt at kronan "klikker" på suben når jeg drar den opp manuelt med kronan?
Kan ikke komme ihåg at den gjorde det når jeg kjøpte den ny for 3-4 uker siden, men når jeg prøver nå så hører/kjenner jeg en svak liten klikkelyd.
Det kan være så at det er anledningen. Trodde jeg hadde forsøkt på morgenen også, men kanskje han dras upp før jag han prova.Fullt uppdragen fjäder?
Er det normalt at kronan "klikker" på suben når jeg drar den opp manuelt med kronan?
Kan ikke komme ihåg at den gjorde det når jeg kjøpte den ny for 3-4 uker siden, men når jeg prøver nå så hører/kjenner jeg en svak liten klikkelyd.
Bästa kombon på 16610, grattis!Äntligen!
SEL och lug holes. En annan rolig detalj är det där med ”flat S”. Hur som helst så är jag grymt nöjd!
Etter hva jeg har hört er det ganske mye lenger kötid på Date. Siste jeg hörde var ca 1-2 år på nodate og ca 3 år på date. Kommer knte ihåg vilken AD som sa det, men var i Sverige.Är det svårare att få tag på den vanliga stål subben no date än den med date generellt sätt i Sverige/Europa? Blir väl att kika neråt Europa då alla ADs i Sverige har stängt sina väntelistor för oss dödliga..
Det är ju helt sjukt! Kanske får försöka i Schweiz eller Italien som bör ha bra mycket mer tilldelning än Sverige?Etter hva jeg har hört er det ganske mye lenger kötid på Date. Siste jeg hörde var ca 1-2 år på nodate og ca 3 år på date. Kommer knte ihåg vilken AD som sa det, men var i Sverige.
Ett tips är att hålla dig inom EU, så Schweiz borde du räkna bort.Det är ju helt sjukt! Kanske får försöka i Schweiz eller Italien som bör ha bra mycket mer tilldelning än Sverige?
Du tänker på tull o de eller? Vad måste man tulla för en klocka? 25%?Ett tips är att hålla dig inom EU, så Schweiz borde du räkna bort.
Stemmer, det er 25% moms på klokkerDu tänker på tull o de eller? Vad måste man tulla för en klocka? 25%?
De som påstår att de inte gillar Rolex är de som gillar Gant klockor.Jag tycker det är svårt att vara missnöjd med en Rolex. Modellerna kanske inte väcker kärlek hos alla men de är lagom stora, pålitliga och gör verkligen sin grej. Inga hutlösa servicekostnader heller.
Gör du rätt i. Bästa tavlan helt klart.Kommer att behålla min 1680 lääänge