Grattis till en skitfrän klocka!Längesen jag rockade en sub. Men nu finns det en guldig pjäs i Rolexpåsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en skitfrän klocka!Längesen jag rockade en sub. Men nu finns det en guldig pjäs i Rolexpåsen.
Grattis till en skitfrän klocka!
Ingen dålig uppsättning det där! Bara att gratulera.Längesen jag rockade en sub. Men nu finns det en guldig pjäs i Rolexpåsen.
Ingen dålig uppsättning det där! Bara att gratulera.
Får den stanna?
Haha ja. Det kommer tiden få visaFår den stanna?
Snyggt. Grattis mannen!Blev med sub idag
Tack Måste ju testa någon gångSnyggt. Grattis mannen!
Helt rätt! 114060 blir man aldrig besviken på.Tack Måste ju testa någon gång
Grym uppsättning och ditt förvaring ser trevlig ut, lust att ta en bild på den och lägga upp...Längesen jag rockade en sub. Men nu finns det en guldig pjäs i Rolexpåsen.
Grym uppsättning och ditt förvaring ser trevlig ut, lust att ta en bild på den och lägga upp...
Frågade också om bilder i denna tråd (där två till bilder finns)Grym uppsättning och ditt förvaring ser trevlig ut, lust att ta en bild på den och lägga upp...
Blev med sub idag
Den är beggad!Får man fråga hur länga du fick vänta? Eller var det från grå?
det går att köpa rolex hos ad's i utlandet över diskt också....Får man fråga hur länga du fick vänta? Eller var det från grå?
det går att köpa rolex hos ad's i utlandet över diskt också....
milano är en bra klockstad!!!!!Det vet jag. Undrade specifikt om den var fån svensk AD (borde kanske nämnt det).
På tal om utlandet så hade jag chans att köpa hulk, svart sub, gmt och del annat i Milano, tidigare I April.
milano är en bra klockstad!!!!!
riktigt bra butiker
vilken av butikerna ?
den på gågatan nära kyrkjäveln?
allt som är för befolkat, långt att tas sig till eller överskattat lägger jag alltid till ett jäveln påDen vid kyrkjäveln hade svart sub och gmt, Rocca tror jag butiken hette. Pisa Orologeria hade hulken och lite annat kul.
Oj så bra den är!