• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Moorflax

Patek
2-Faktor
Längesen jag rockade en sub. Men nu finns det en guldig pjäs i Rolexpåsen.
9F4DBBA0-8336-4906-82A1-6462E217A50E.jpeg

AE9BC28D-924B-4112-AB83-D94C4E155C00.jpeg
Grattis till en skitfrän klocka!
 

Rulle

Audemars
Det vet jag. Undrade specifikt om den var fån svensk AD (borde kanske nämnt det).

På tal om utlandet så hade jag chans att köpa hulk, svart sub, gmt och del annat i Milano, tidigare I April.
milano är en bra klockstad!!!!!
riktigt bra butiker
vilken av butikerna ?
den på gågatan nära kyrkjäveln?
 

Rulle

Audemars
Den vid kyrkjäveln hade svart sub och gmt, Rocca tror jag butiken hette. Pisa Orologeria hade hulken och lite annat kul.
allt som är för befolkat, långt att tas sig till eller överskattat lägger jag alltid till ett jäveln på ;)
dock är torget vid domo rätt schysst att sitta å kolla in folk på!

tycker faktiskt det är en rätt schysst stad att besöka för folk där har bra klocksmak och man blir inte dömd bara för att man är lite väl turistigt klädd när man traskar in i butikerna!
dom hade skrämmande bra utbud av pannor med i nån butik jag var inne i som hade 3-4 våningar(dock ej Rolex i den butiken)
 
Topp