Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att dom går för betydligt mer än 75 i dagens marknad?Den är från 2011, varför skulle man betala mer?
Edit: Eller du försökte endast promote'a din egen klocka?
Då är det ju konstigt att den fortfarande ligger kvar, om det nu är ett sånt kap. Eller?För att dom går för betydligt mer än 75 i dagens marknad?
Har inte varit inne och granskat annonsen vad gäller skick osv men ja. Är det en fin hulk från 2011 för 75 så borde den gå fortare än kvicktDå är det ju konstigt att den fortfarande ligger kvar, om det nu är ett sånt kap. Eller?
7 år gammal. Tvek på den alltsåHar inte varit inne och granskat annonsen vad gäller skick osv men ja. Är det en fin hulk från 2011 för 75 så borde den gå fortare än kvickt
I dagens marknad tror jag det7 år gammal. Tvek på den alltså
Jag tror att de som vill få tag på en sub eller gmt kan göra det ganska enkelt. Finns att få tag på hos ad med mindre än några månaders väntetid. Gäller bara att söka sig till andra ads än de i Sveriges storstäder..Nu när Nymans inte sätter upp en enda intressent på sportklockor i stål eller TT. Så känns det som att både Submariner C och GMT 116710LN (vanlig svart) kommer öka ganska rejält de kommande månaderna.
Nymans skrev som svar på någons mail att de inte satte upp någon alls på intresselistor 2018, och de vågade inte spekulera i hur det skulle bli 2019.(sportstål)
Och hos flera andra ADs är det flera års väntetid på en Sub. Så vad tror ni?
Kommer vi få se en ökning på marknadspriset iom detta, kommer en Sub C att kosta 100k vid årsskiftet?
Kollar man på tex Hulk och Batman som tidigare varit svåra att få tag på hos AD (jämfört med 116610LN och 114060) Så har juh dessa legat en bra bit över list.
Kommer de svarta Subarna att gå samma väg nu tror ni?
Mvh Roffe
Går att få en hemkörd till dörren inom ett par dagar för ungefär listpriset. Svårt att se att dessa skulle sticka iväg innan nyår.Nu när Nymans inte sätter upp en enda intressent på sportklockor i stål eller TT. Så känns det som att både Submariner C och GMT 116710LN (vanlig svart) kommer öka ganska rejält de kommande månaderna.
Nymans skrev som svar på någons mail att de inte satte upp någon alls på intresselistor 2018, och de vågade inte spekulera i hur det skulle bli 2019.(sportstål)
Kommer vi få se en ökning på marknadspriset iom detta, kommer en Sub C att kosta 100k vid årsskiftet?
Kollar man på tex Hulk och Batman som tidigare varit svåra att få tag på hos AD (jämfört med 116610LN och 114060) Så har juh dessa legat en bra bit över list.
Mvh Roffe
Ja. Så ser det ut IDAG ja, men om vi ska spekulera lite. Det kanske blir fler ADs som vill "hinna ikapp" sina listor och därför tar efter, nu när Nymans har tagit första steget?Jag tror att de som vill få tag på en sub eller gmt kan göra det ganska enkelt. Finns att få tag på hos ad med mindre än några månaders väntetid. Gäller bara att söka sig till andra ads än de i Sveriges storstäder..
Ok ok. Men det kan hända mkt på några månader, se bara på nautilus, drog väl iväg 150k på ett halvår typ..Går att få en hemkörd till dörren inom ett par dagar för ungefär listpriset. Svårt att se att dessa skulle sticka iväg innan nyår.
Min nya sub hulk
https://klocksnack.se/threads/väntelista-rolex.91750/Nu när Nymans inte sätter upp en enda intressent på sportklockor i stål eller TT. Så känns det som att både Submariner C och GMT 116710LN (vanlig svart) kommer öka ganska rejält de kommande månaderna.
Mvh Roffe
Min nya sub hulk
Jag har fått höra att det inte gjordes med lug-Holes!En fråga till alla er likasinnade Submariner fans. Jag hittade bifogad bild på nätet.
Min fråga då, gjordes 16610LV någonsin med icke solida ändlänkar samt borrade luggar såsom på bilden?
https://klocksnack.se/threads/16610lv-kermit.37053/ inte enligt denna tråd!En fråga till alla er likasinnade Submariner fans. Jag hittade bifogad bild på nätet.
Min fråga då, gjordes 16610LV någonsin med icke solida ändlänkar samt borrade luggar såsom på bilden?
Japp. De sa 6 till 8 månader ca, det har nog gått nästan precis 6. Så den borde förhoppningsvis inte vara allt för långt bortatt.@Roffe Persson Du har stått i kö nu ett bra tag så din leverans borde vara ganska nära nu?
Jag pratade inte om väntetider. Fokus låg på om de svarta Subarna kommer att dra iväg prismässigt nu när det inte ens går att ställa sig i kö hos flera ADs.
Vad är det som är på väg in?Japp. De sa 6 till 8 månader ca, det har nog gått nästan precis 6. Så den borde förhoppningsvis inte vara allt för långt bortatt.
Mvh.
Gick snabbt. Grattis!