Bra där lorden. Nu får sertin hård konkurrens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sådär ja! Ser riktigt bra ut
Gick snabbt. Grattis!
Tack, lite ovant men skön känsla i länken.Dubbel subägare nudå? Det är den bästa typen av duo..
Grattis kompis
Tror ”pre-production” versionen hade borrade luggar, på tidiga promotion-bilder så hade den hål. Men inför officiella släppet så tog man bort hålen... (läst någonstans som jag inte minns vart)En fråga till alla er likasinnade Submariner fans. Jag hittade bifogad bild på nätet.
Min fråga då, gjordes 16610LV någonsin med icke solida ändlänkar samt borrade luggar såsom på bilden?
Den jag pratar om här, som skulle ta 6 - 8 mån är en 114060.Vad är det som är på väg in?
Fast vad är oddsen på att AD skulle få in två st Pepsi på en gång och dessutom kränger båda till dig (er)?Den jag pratar om här, som skulle ta 6 - 8 mån är en 114060.
Men både jag och tanten står uppskrivna på intresselistorna/kölista för 126710blro också.
Så vi hoppas juh såklart att vi kan hämta alla tre klockorna på samma gång, då vi har en bit att åka för att besöka ADn.
Så har man tur så slipper man skytteltrafik.
Mvh.
Ja. De kan juh vänta tills våran "beställning" är klar innan vi åker?Fast vad är oddsen på att AD skulle få in två st Pepsi på en gång och dessutom kränger båda till dig (er)?
OkJa. De kan juh vänta tills våran "beställning" är klar innan vi åker?
Oddsen är nog lägre än du tror.
Mvh
Ja. De kan juh vänta tills våran "beställning" är klar innan vi åker?
Oddsen är nog lägre än du tror.
Mvh
Äntligen!
Nice! Har du också jagat rätt på en sån?
Yes! Tyckte dina bilder på din gjorde den grym så var också tvungen att leta upp enNice! Har du också jagat rätt på en sån?
Haha jävlar vad kul! Den är gryymYes! Tyckte dina bilder på din gjorde den grym så var också tvungen att leta upp en
Yes! Tyckte dina bilder på din gjorde den grym så var också tvungen att leta upp en
Grattis! Grymt bra
Grattis. Nu behöver du aldrig ha omega merÄntligen!
Grattis.. riktigt bra val 114060 flyger alltid
Grattis. Nu behöver du aldrig ha omega mer
Tackar! Perfekta klockan i mina ögon!
Tack! Har ju bara haft den i en månad.
Snyggt! Grattis! Min hälsar. Har haft den i exakt två veckor nu och är grymt nöjd,Äntligen!