Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att handla för en mille och sedan få två BLRO räcker nog inte (inte utifrån vad jag hört/sett iaf).Handlat för en miljon när jag gjort det kan va en anledning?
Att jag är en kund och min sambo en annan är en annan?
Mvh
Han är sjukskriven lastbilschaufför om ej missminner men nu släpper vi Roffe och njuter av subbar istället!OT, men får man fråga vad du jobbar med?
Predikar på heltid?
Kanske borde sadla om, och ja, fler Subs!Han är sjukskriven lastbilschaufför om ej missminner men nu släpper vi Roffe och njuter av subbar istället!
Nu när Nymans inte sätter upp en enda intressent på sportklockor i stål eller TT. Så känns det som att både Submariner C och GMT 116710LN (vanlig svart) kommer öka ganska rejält de kommande månaderna.
Nymans skrev som svar på någons mail att de inte satte upp någon alls på intresselistor 2018, och de vågade inte spekulera i hur det skulle bli 2019.(sportstål)
Och hos flera andra ADs är det flera års väntetid på en Sub. Så vad tror ni?
Kommer vi få se en ökning på marknadspriset iom detta, kommer en Sub C att kosta 100k vid årsskiftet?
Kollar man på tex Hulk och Batman som tidigare varit svåra att få tag på hos AD (jämfört med 116610LN och 114060) Så har juh dessa legat en bra bit över list.
Kommer de svarta Subarna att gå samma väg nu tror ni?
Mvh Roffe
Inte mer absurt än att daytona blnr eller Hulk (eftersom vi är i Submariner tråden) har ett marknadsvärde som ser ut som det gör?Orimlig prisbild redan som det är nu. Absurt om den skulle gå upp till 100k.
Helt klart keramikVad säger panelen, keramik eller plexi?
Poleringen såg inte så rolig ut på gamlingenVad säger panelen, keramik eller plexi?
Poleringen såg inte så rolig ut gamlingen
Enkelt - den äldre!Vad säger panelen, keramik eller plexi?
Luggarna är rätt runda?Vad är det du ser ang. polering som skulle se illa ut?
Luggarna är rätt runda?
Men länken är?Förstår hur du tänker. Är nog dock en kombination av synvilla, daglig användning i nästan 40 år samt lite polering. Farsan har haft den sedan tidigt 80-tal och använt den varje dag som en enda klocka. Den är iaf inte polaerad i hans ägo.
Men länken är?
Tool!Länken är ny för några år sedan. Orignallänken gick av efter drygt 30 års tjänst
Vad säger panelen, keramik eller plexi?
Fina klockor! Är det din 116618?