• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

marlun

Rolex
IMG_7128.JPG
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Jag hittar inget så hjälp mig :)
Jag kan ju inte inte ens hitta en vettig Rolle... :hilarious: Vi får nog be till högre makter, jag skulle själv behöva hjälp...

Ni känner inte någon som är i eller ska till London inom en närliggande framtid och skulle kunna tänka sig att slänga ett öga på en klocka? :pompus:
 

DrFlex

Cartier
God morgon på er!
Jag har tidigare ägt en 14060 som jag ofta hade på nato och den är jäkligt snygg på nato enligt mig själv.
Nu har jag en 114060 och har inte testat den på nato men kollat på bilder såsom min bifogade bild nedan som jag "lånat" från nätet. Spontant tycker jag den nya kraftigare boeten känns för stor för nato, vad tycker ni?

IMG_0211.jpg
 

rillesnille

Panerai
2-Faktor
God morgon på er!
Jag har tidigare ägt en 14060 som jag ofta hade på nato och den är jäkligt snygg på nato enligt mig själv.
Nu har jag en 114060 och har inte testat den på nato men kollat på bilder såsom min bifogade bild nedan som jag "lånat" från nätet. Spontant tycker jag den nya kraftigare boeten känns för stor för nato, vad tycker ni?
IMG_0211.jpg
Jag hade en på bara NATO, tyckte det funkade super! Måste dock vara NATO av ganska hög kvalitet om det ska kännas rätt...
lbask.jpg
 

Jax

Cartier
Det ser faktiskt rätt coolt ut med Nato till en Sub. Jag har inte varit någon fan av Nato tidigare, men jag tror jag måste inhandla ett kvalitets sådant till min nyförvärvade Sub. Skulle jag inte trivas med det så får jag väl ta den ekonomiska smällen;)
 
Topp