Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lätt!
Bara att shoppaExakt det där är svincoolt!![]()
Bara att shoppaDiamanter är inne 2017
![]()
Bort med bamford loggan på tavlan & det "titanisierade" case & länk så flyger den faktiskt..frun skickade önskemål på en sån här![]()
![]()
Sök och du skall finna, ska följa din jakt med spänning inför ett överdådigt resultatSkulle åtminstone vilja hitta ett insert som är lite mörkare
Jag kan ju inte inte ens hitta en vettig Rolle...Jag hittar inget så hjälp mig![]()
Är det inte det då eller?Kan vi inte ha bara SUBMARINER i den här tråden ?
Menar du min bild ellerKan vi inte ha bara SUBMARINER i den här tråden ?
Jag är skyldig till GMT'nMy bad!
![]()
Första bamford jag tycker är snygg!frun skickade önskemål på en sån här![]()
![]()
Är båda dina?
Nä, 16613 är en väns. Jag har svårt för gamla reffen. Föredrar maxicaset.Är båda dina?![]()
Nä, 16613 är en väns. Jag har svårt för gamla reffen. Föredrar maxicaset.![]()
frun skickade önskemål på en sån här![]()
![]()
Inte för att jag känner mig förtjänt av ett "straff" och skicka pengar till bcf gör jag på löpande band ändå, men lite kan alltid bli merSom straff så måste du föra över en valfri summa till BCF!
Jag hade en på bara NATO, tyckte det funkade super! Måste dock vara NATO av ganska hög kvalitet om det ska kännas rätt...God morgon på er!
Jag har tidigare ägt en 14060 som jag ofta hade på nato och den är jäkligt snygg på nato enligt mig själv.
Nu har jag en 114060 och har inte testat den på nato men kollat på bilder såsom min bifogade bild nedan som jag "lånat" från nätet. Spontant tycker jag den nya kraftigare boeten känns för stor för nato, vad tycker ni?
![]()
Räcker med att andas på det, typ. Så, ja.En fråga, repas two tone guld bå stålisen guldet lätt ?
Hahaha! Så illa kan det väl inte va ?Räcker med att andas på det, typ. Så, ja.
Ja jävlar! Dessa klockor har inte tagits i med några silkesvantarBröderna. Bra patina på stålisen.
![]()
![]()