Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magiskt!
Ursäkta min okunnighet, men oxalsyra?Tack till den som hittade på oxalsyran
14060 twoliner
BlekningUrsäkta min okunnighet, men oxalsyra?
Oxalsyra tar bort allt det bruna vid vatten linjen, samt rost och allt annat med för den delen. Man får gno ihjäl sig, utan att få bort smutsen från en vit båt utan detta mirakel medel... ser ut salt, man löser upp det i varmt vatten och sprejar på, gäller att man får på det jämt, annars kan det bli randigt, sen gnor man lite med svampen sen sköljer man bort, noga, sen är det klart..som nyttUrsäkta min okunnighet, men oxalsyra?
Gillar hur keramiska insertet i vissa ljus ser nästan grått och matt ut. Svårt att fånga på bild dock. Tråksub...inte enligt mig
Tror att dessa är 6200 och 5510 .Kan någon hjälpa mig att berätta vad den modell heter som inte har ngn undertext på nedre delen av urtavlan.
Jag vill ha en modell som är så lik den James Bond har i dr No som möjligt.
Löjl igt men viktigt för mig
Tror att dessa är 6200 och 5510 .
Kan ha fel, då får ngn rätta.
Finns inte. Måste vara en moddad du såg.Men jag har sett ngn senare modell. Men det kanske var en 140600 men med en annan urtavla bara?
Jo jag menar 14060, det blev en nolla för mktFinns inte. Måste vara en moddad du såg.
Edit: vet iofs inte vilken du menar med 140600.
Menar du 14060?
Finns inte. Bara en tidig modell från 1954 när submarinern föddes. Och en sådan har ingen person av kvinna född råd medMen jag har sett ngn senare modell. Men det kanske var en 140600 men med en annan urtavla bara?
Då var det en moddad version jag såg. Skit också.Finns inte. Bara en tidig modell från 1954 när submarinern föddes. Och en sådan har ingen person av kvinna född råd med
Det är inte en two-liner du tänker på?Då var det en moddad version jag såg. Skit också.
Då kan jag lägga ned den jakten
Så var det kanske. Men har den modellen ett annat namn?Det är inte en two-liner du tänker på?
Dvs bara 2 rader text på nedre delen av tavlan istället för 4.