• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Compiss

Patek
2-Faktor
Och om någon är sugen på en fat/flat-4 Kermit så finns det en på Kaplans... ;)

https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3453/vara/1488150

upload_2018-10-15_14-50-38.png
Bra att du inte sålde din för några år sedan för 60;)
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Vad tror vi slutnotan landar på den?
Såg riktigt fin ut !

Riktigt svårt att gissa... Flat 4, full-set och toppskick på C24 ligger ju nu på 220-250k (ja, jag vet att allt på C24 inte realiseras till annonserat pris...) och till det skall läggas att den på Kaplans både verkar vara en "safe queen" och är svensksåld - vilket ju alla vet är premium... ;)

Jag skulle nästan tycka att allt under 200k inkl slag är ett kap i dagens galna Rolex-hype...
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Bas
År 2018 från Krons! Känns ju seriöst.
Den pannan där, kommer du som nyss var in på Krons hemsida ihåg storlek på den?
Eller vet någon om det finns liknande runt 40, 42mm? (Sorry för ot)

Och galna priser på Hulk (allmänt), den är GRÖN (!) liksom!? Inte gjord av Jade..
Personligen tycker jag att de vsvarta Subarna är bra mycket snyggare, till sommaren hade jag föredragit en blå tvåton före hulken, för de slantarna. (om den nu används som sommarklocka)

Mvh
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Den pannan där, kommer du som nyss var in på Krons hemsida ihåg storlek på den?
Eller vet någon om det finns liknande runt 40, 42mm? (Sorry för ot)

Och galna priser på Hulk (allmänt), den är GRÖN (!) liksom!? Inte gjord av Jade..
Personligen tycker jag att de vsvarta Subarna är bra mycket snyggare, till sommaren hade jag föredragit en blå tvåton före hulken, för de slantarna. (om den nu används som sommarklocka)

Mvh
44mm, Pam024. För 42mm finns pam682.
Välkommen till Panerai tråden ist. :)
 
Topp