HateWinter
Silver
Ingen aning. Klockan är några månader gammal och ser ut som ny överallt. Högst oklart hur både pärla och inlägg kunnat spricka faktiskt
Det måste ha varit en sen och blöt natt då den pajade tydligen, jag älskar minnesluckor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning. Klockan är några månader gammal och ser ut som ny överallt. Högst oklart hur både pärla och inlägg kunnat spricka faktiskt
Går på garantin va?Ingen aning. Klockan är några månader gammal och ser ut som ny överallt. Högst oklart hur både pärla och inlägg kunnat spricka faktiskt
Nope. De säger att jag måste slagit i den dvs självvållat. Däremot tog min hemförsäkring smällen. Annars 8500krGår på garantin va?
Herre jäklar!!!!Nope, jag hade tydigen helt fel...
Köper din för 60Nope, jag hade tydigen helt fel...
Grymma bilder!
Gör mitt bästa, fått mycket inspiration från dig!Grymma bilder!
Äsch, mina var inte speciellt bra. Hade mycket skolarbete så det fick bli mer bilder inomhus. Tar snyggare bilder nästa gångGör mitt bästa, fått mycket inspiration från dig!
De är riktigt bra men lädret luktar lite whisky just nu så det ligger och luftar Natot är riktigt snyggt men jag tycker att klockan blir lite hög med natot så föredrar lädretÄsch, mina var inte speciellt bra. Hade mycket skolarbete så det fick bli mer bilder inomhus. Tar snyggare bilder nästa gång
Hur är banden förresten? Du borde testa NATOt, Riktigt tooligt blir det.
Ah, förståeligt!De är riktigt bra men lädret luktar lite whisky just nu så det ligger och luftar Natot är riktigt snyggt men jag tycker att klockan blir lite hög med natot så föredrar lädret
Men HERREGUD!Nope, jag hade tydigen helt fel...
Haha jaa han ska verkligen ha denDet er jo bare to som byr mot hverandre her siden 124K SEK. Og 69898 ligger inne med autobud...
Se nederst i aksjonen: https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3453/vara/1488150
Väldigt fin! Årgång? Är det första submarinern med safirglass?Sub 16800
För mig en trevlig referens
Årgång 86 och 16800 är första subben med safir.Väldigt fin! Årgång? Är det första submarinern med safirglass?
Men Fyfan! Det där är ju absurt!Nope, jag hade tydigen helt fel...
Men Fyfan! Det där är ju absurt!
Vad är det speciella med den? Flat 4?
Mer än såMen Fyfan! Det där är ju absurt!
Vad är det speciella med den? Flat 4?
Mer än så
du ställde två frågor varav jag svarade på den enaDet svarade absolut ingenting på den frågan jag ställde.
du ställde två frågor varav jag svarade på den ena