• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

14060
IMG_20181111_144639.jpg
IMG_20181111_141652.jpg
IMG_20181111_144104.jpg
 
De e mycke surr om Tråk Sub.. Rolex är trist bla bla.. JAg har haft de mesta, men känner ett lugn när subben åker på.. och den kommer Alltid finnas i garderoben. Och Oftast utanför garderoben.. på handleden. Slår fan de mesta! Love Rolex Submariner :smug:
 
Äsch, mina var inte speciellt bra. Hade mycket skolarbete så det fick bli mer bilder inomhus. Tar snyggare bilder nästa gång :)
Hur är banden förresten? Du borde testa NATOt, Riktigt tooligt blir det.
De är riktigt bra men lädret luktar lite whisky just nu så det ligger och luftar :confused: Natot är riktigt snyggt men jag tycker att klockan blir lite hög med natot så föredrar lädret :)
 
Flat four, 2003, mycket bra skick (safe queen?), full set, svensksåld (=premium ;)) och den historiska modell som mycket väl kan bli nästa hype efter PN-daytonas...

Såg att det fanns en på Sothebys imorgon också - skall bli intressant att se vad den landar på.
 
Tillbaka
Topp