• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Bubbelfritt och roterbar bezel åt båda hållen. Premium.

IMG_20181114_115645.jpg
 
Suget efter en hulk är stort!

Fråga till er som känt liknande sug efter den och sedan köpt. Har den levt upp till förväntningarna eller är det hypen som spökat i era huvuden?
 
Suget efter en hulk är stort!

Fråga till er som känt liknande sug efter den och sedan köpt. Har den levt upp till förväntningarna eller är det hypen som spökat i era huvuden?

Sommaren 2015 skulle jag köpa en ny Submariner och detta var precis innan det blev kölistor och priset stack iväg fullständigt. Det stod då mellan 114060 och 116610LV. Jag satt hos AD men båda klockorna i handen (då fanns de tillgängliga) och gick tillslut därifrån med 114060 då den kändes mer tidlös och klockan jag köpte skulle bli en livslång keeper. Har absolut inte ångrat mig men suget efter Hulk låg alltid kvar och i våras blev det en sådan också. Har haft den i 6 månader nu och den lever klart upp till förväntningarna och mer därtill!
IMG_3906.jpg
 
Sommaren 2015 skulle jag köpa en ny Submariner och detta var precis innan det blev kölistor och priset stack iväg fullständigt. Det stod då mellan 114060 och 116610LV. Jag satt hos AD men båda klockorna i handen (då fanns de tillgängliga) och gick tillslut därifrån med 114060 då den kändes mer tidlös och klockan jag köpte skulle bli en livslång keeper. Har absolut inte ångrat mig men suget efter Hulk låg alltid kvar och i våras blev det en sådan också. Har haft den i 6 månader nu och den lever klart upp till förväntningarna och mer därtill!
IMG_3906.jpg

Underbart! Jag köpte också en 114060 2015 innan det blev hysteri och väntelistor.. Då gillade jag inte den gröna färgen eller datumet, men smaken ändrar sig visst. Ska till USA över nyår så jag tänkte se om det är lättare att få tag i en hulk där än vad det är i Sverige :)
 
Tillbaka
Topp