Barricello
Guld
Tar gärna den Röda förstås .. men sett med vita oxåRödsub vs vit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tar gärna den Röda förstås .. men sett med vita oxåRödsub vs vit
-70 = rödsubTar gärna den Röda förstås .. men sett med vita oxå
Fullt medveten.. där emot finns det som du vet -70 med vit text.. även -70 med tavlor från -90 tal.. vilket föstås ser helt Sjukt ut-70 = rödsub
-78 = vit
Trist att lägga så mycket pengar på något med fel alt servicetavla.Fullt medveten.. där emot finns det som du vet -70 med vit text.. även -70 med tavlor från -90 tal.. vilket föstås ser helt Sjukt ut
Gilt alert?Helt olika Subar ju? Som sagt, fokusera på att hitta en i riktigt bra skick först o främst.
Min kanske behöver röra på sej till förmån för en annan Sub
SjukanGilt alert?
Tycker fortfarande du ska satsa på kvalitet o bra skick framför årtal. Låter bara dumt att köpa en Sub med case från -70 men med servicedelar bara för att få rätt årtal..Det är ju förstås billigare med en -70 med tavla från låt säga -78 än med röd tavla. Har man råd och för den delen hittar en med allt orginal så tar man förstås det.
Sen kan man ju välja att köpa en reg med sllt orginal frpn 2018 eller 1970 med tavla från -75 ..allt är relativt och upp till köparn
Vi får se.. en helt orginal från -70 blir nog tufft att hitta, om inte annan väldigt dyr. Men som sagt, vart nära några gånger på några fr -78. Är ju helt klart en viss charm med dessa vintage grejer, man kan ju fixa sej en årsklocka från typ Omega ist. Annars trivs jag bra med min nyare subTycker fortfarande du ska satsa på kvalitet o bra skick framför årtal. Låter bara dumt att köpa en Sub med case från -70 men med servicedelar bara för att få rätt årtal..
Hade själv en 1680 från -77 nyligen som var väldigt trevligVi får se.. en helt orginal från -70 blir nog tufft att hitta, om inte annan väldigt dyr. Men som sagt, vart nära några gånger på några fr -78. Är ju helt klart en viss charm med dessa vintage grejer, man kan ju fixa sej en årsklocka från typ Omega ist. Annars trivs jag bra med min nyare sub
Grym, kan du lägga fler bilder
Ska bättra mig, kör den rätt ofta som jobbklocka.Grym, kan du lägga fler bilder
Guldsuben har jag ägt ett halvårKöpte du?
Mycket bra. (Perfekt AIK klocka)Ska bättra mig, kör den rätt ofta som jobbklocka.
Guldsuben har jag ägt ett halvår
Guldsuben är nog den klocka jag fått mest uppmärksamhet för. Fått några kommentarer från främlingar i barer och butiker, oftast mest från intresserade... Inte så mycket i jobbet, få vågar nog kommentera... Hört sidovägar att folk på arbetsplatsen pratat kring mina klockor och kläder men inte att suben skulle nämnts utöver det vanliga.Den där är riktigt fin!
Hur upplever du att det funkar att bära en Guldsub till vardags?
Folk som kollar, kollegor som kommenterar etc?
Ett mkt bra köp!Körde en Kermit idag som jag köpte åt en kollega. Riktigt trevlig sak med rätt 4’a
I know, jag som fixa. Typ oanvänd med klistermärke kvar..Ett mkt bra köp!
ja vet att du köpte... du skrev det tidigare...I know, jag som fixa. Typ oanvänd med klistermärke kvar..