Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Close enough?
Börjar submariner priserna röra sig neråt på begmarknaden? Tycker de prisbumpas en del på subs.
Så fin! Kan tänka mig en sådan från tomten i år
Börjar submariner priserna röra sig neråt på begmarknaden? Tycker de prisbumpas en del på subs.
Dock ”äldre” 6-ref subbar utan 5års garantin?
Tycker att det alltid ät trögt den här tiden oavsett vara/forum.Börjar submariner priserna röra sig neråt på begmarknaden? Tycker de prisbumpas en del på subs.
Detta gillar man ju. Sjukt vad folk är livrädda för att förlora pengar.Dock ”äldre” 6-ref subbar utan 5års garantin?
Detta gillar man ju. Sjukt vad folk är livrädda för att förlora pengar.
Att förlora pengar är en del av livet så vet faktiskt inte varför alla är så otroligt oroliga, har man ens råd att lägga så mycket pengar på en klocka så borde det även finnas utrymme att torska en del av pengarna tänker jag?
Virker som det gjör det og det gjelder absolutt ikke bare eldre uten 5 års garanti. Dock kan det väre årstiden som gjör det. Veldig mange klokker som ligger ute relativt billig som ikke blir solgt. Ikke bare subbar.
Tillbaka i tråden efter nästan ett år utan sub
Hur länge sen är "precis" servad? Du borde inte behöva trycktesta den.Har nyligen köpt en 16610 som precis servats av tidigare ägare på Rob engström. Kan man utgå från att den är tät eller bör jag trycktesta?
Sålde min 114060 från 2015 med fem års garanti för 60k i våras, nu försöker folk sälja liknande för nära 70k, snarare säljare som övervärderar sina objekt än värdeförminskning.Dock ”äldre” 6-ref subbar utan 5års garantin?
Den är bara så läckerTillbaka i tråden efter nästan ett år utan sub
Hur länge sen är "precis" servad? Du borde inte behöva trycktesta den.
Har de inte bytts ut är det något tokigt.Servades i September 18. Om packningar och annat byts vid service är den säkert tät.
Servades i September 18. Om packningar och annat byts vid service är den säkert tät.
Efter service garanteras väl täthet i 2 år om ingen specifik info om att klockan INTE är tät lämnas?Har nyligen köpt en 16610 som precis servats av tidigare ägare på Rob engström. Kan man utgå från att den är tät eller bör jag trycktesta?